Znany producent słodyczy z nową platformą komunikacyjną. „Level Wawel”

Marka słodyczy Wawel startują z nową platformą komunikacyjną „Level Wawel”.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Znany producent słodyczy z nową platformą komunikacyjną. „Level Wawel”

Jak opisuje producent „nowy koncept komunikacyjny skupia się wokół prostej idei: marka Wawel wyznacza bezkonkurencyjną jakość, a wyjątkowy smak słodyczy sprawia, że każda czynność, której towarzyszą wynosi ją na wyższy poziom”.  

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wawel-slodycze-bez-cukru-czekolada-gorzka-70-z-czastkami-pomaranczowymi ##

Wawel ma nową platformą komunikacyjną 

Nowy spot telewizyjny wspiera flagową kategorię producenta – czekolady. Produkcja łączy w sobie świat rzeczywisty z animowanym, do którego odbiorca przenosi się wraz z główną bohaterką za sprawą zjedzenia kostki czekolady.

- W nowej komunikacji koncentrujemy się na podkreśleniu najwyższej jakości i dobrego składu słodyczy Wawel, dlatego hasłem przewodnim kampanii jest krótki chwytliwy claim: Level Wawel. Nowa platforma komunikacji obejmuje całe portfolio produktów - mówi Dariusz Chwierut, dyrektor marketingu Wawel. - Nasza nowa kampania to istotny krok w kierunku jednolitej komunikacji, obejmującej szerokie i różnorodne portfolio oraz zmiany wizerunku marki, która ma trafiać także do młodszej grupy konsumentów - dodaje.

Działania reklamowe w ramach kampanii, która ruszyła 15 stycznia, objęły telewizję, digital i PR, OOH oraz kampanię w kinach. Za koncept kreatywny odpowiada agencja GPD, strategię i kreację przygotował dział marketingu Wawel, spot zrealizował dom produkcyjny M5 Film (reżyseria: Przemek Jękosz), działania w social mediach wspiera agencja Lekko. 

Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mets (TV) oraz agencja PromoTraffic (digital). Działania PR prowadzi Agencja Great Minds.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu