Lidl: nie zerwiemy współpracy reklamowej z Dorotą Wellman

Lidl zapewnia, że będzie dalej współpracował z Dorotą Wellman mimo kontrowersji wokół jej poparcia dla ogólnopolskiego strajku kobiet przeciw zaostrzeniu ustawy aborcyjnej, który odbędzie się w najbliższy poniedziałek.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Lidl: nie zerwiemy współpracy reklamowej z Dorotą Wellman
Dorota Wellman

W wyemitowanym minioną środę w „Wiadomościach” TVP 1 materiale na temat nagród przyznanych przez Parlament Europejski Komitetowi Obrony Demokracji reporter nazwał Dorotę Wellman „twarzą niemieckiej sieci supermarketów”. Głos w obronie dziennikarki zabrała Paulina Młynarska, która wiele lat prowadziła z Wellman program „Miasto kobiet” w TVN Style.

W swoim komentarzu na Facebooku przypomniała z jednej strony, że jej koleżanka poparła zaplanowany na poniedziałek strajk kobiet przeciw i jednocześnie zasugerowała, że tym samym Wellman „zaryzykowała utratę kontraktu reklamowego” z Lidl Polska.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/strajk-kobiet-przeciw-zakazowi-aborcji-firmy-medialne-nie-zachecaja-pracownic-ale-dopuszczaja-ich-nieobecnosc ##

Anna Robaszkiewicz, PR manager Lidl Polska, zapewniła serwis Wirtualnemedia.pl, że nic podobnego nie będzie mieć miejsca i współpraca z Dorotą Wellman będzie nadal kontynuowana. - Przedmiotem działalności firmy Lidl Polska jest sprzedaż detaliczna. Poglądy prezentowane przez osoby zaangażowane w naszą kampanię marketingową są ich osobistymi opiniami oraz przekonaniami i nie reprezentują stanowiska naszej firmy oraz nie wpływają na współpracę z nami - przekazała nam Robaszkiewicz.

Pytani przez Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji marketingowych ocenili, że Lidl mógłby bardzo sobie zaszkodzić, gdyby z powodu poglądów prezentowanych przez Dorotę Wellman i jej poparcia dla kobiet, które planują strajk będący wyrazem sprzeciwu zmian w prawie aborcyjnym, zerwał z nią współpracę reklamową.

- Dorota Wellman to  ikona autentyczności i wierności uniwersalnym zasadom. Dlatego została twarzą Lidla - jest sobą, ma swoje zdanie, jest mu wierna i nie boi się żyć według tych zasad. Za to właśnie kochają ja ludzie! I za to Lidl zapragnął mieć ją w swojej komunikacji. Jej atrybuty wręcz genialnie wspierają wizerunek marki Lidl, energetycznej, żywej, prawdziwej, mocno nastawionej na człowieka. Zaryzykuje stwierdzenie... Te okoliczności maja szanse jeszcze mocniej wesprzeć Lidla, w emocjonalny, ludzki sposób - uważa Ewa Sieńkowska, ekspert ds. strategii marketingowej

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady