Link4 reklamuje „2 miesiące gratis” (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamująca ofertę Link4 „2 miesiące gratis”. Akcję – obejmującą telewizję, internet i prasę – przygotowały agencja reklamowa Ogilvy i dom mediowy Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Prowadzona od 5 kwietnia kampania reklamowa Link4 wspiera promocję „2 miesiące gratis”, w ramach której kierowcy wykupujący w tej firmie ubezpieczenie OC oraz OC+AC dostają dwa miesiące gratis uwzględnione w cenie całorocznej składki za polisę. Podobna oferta – również wsparta działaniami reklamowymi – obowiązywała jesienią ubiegłego roku (więcej). Obecny przekaz jest spójny z nową identyfikacją Link4 (więcej) oraz utrzymany w konwencji ostatnich reklam tej firmy (więcej).

Akcja jest prowadzona w telewizji (15-sekundowy spot jest w kanałach ogólnopolskich, takich jak TVP, TVN i Polsat, oraz tematycznych), internecie (m.in. Wirtualna Polska, Onet, Interia i o2) oraz prasie (tytuły ogólnopolskie). Kreację kampanii – zaplanowanej na miesiąc – przygotowała agencja reklamowa Ogilvy, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa