SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Opus B autorem kampanii nowości w ofercie Lisnera

Agencja Opus B przygotowała nową kampanię marki Lisner, w której promowany jest jej nowy produkt. W reklamie występuje ambasador marki, Michel Moran. 

Nowa sałatka z szynką i jajkiem Lisnera została pokazana jako sycąca i smaczna przekąska na każdą ochotę i na wyciągnięcie ręki. Marka podkreśla, że “to produkt godny szefa”, o czym zapewnia ambasador marki, Michel Moran

Autorzy kampanii wykorzystali humor świata Lisnera do zakomunikowania sałatki, umiejętnie odróżniając ją od kategorii produktów ze śledzia. Brand hero w postaci wikinga podbija benefity produktu.  

- To epicka opowieść o niezgodzie na kompromisy oraz drzemiącym w każdym z nas potencjale (a także zaspokojeniu apetytu na pyszną, sycącą przekąskę). Szef Michel Moran udowadnia w niej, w nowej dla siebie roli biurowego coacha, że aby zostać szefem nie wystarczy myśleć jak szef – trzeba przede wszystkim jeść jak szef – mówi Kuba Janicki, creative director w Opus B. 

W ramach kampanii powstał spot tv, spoty digital oraz kanwa graficzna dla materiałów drukowanych i some. Za strategię, kreację i realizację działań odpowiada Opus B. Za produkcję spotu dom produkcyjny ISTV.


 

 

Dołącz do dyskusji: Opus B autorem kampanii nowości w ofercie Lisnera

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl