SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Michel Moran rozmawia z kuzynem Mikaelem w reklamie Śledzia Atlantyckiego Lisner

Trwa kolejna kampania produktów rybnych Lisner z udziałem szefa kuchni Michela Morana. Kampanię przygotowały firmy marketingowe Bardzo, Papaya Films, Xantus i Starcom.

Michel Moran w spocie marki LisnerArticle

W spocie Michel Moran rozmawia przez komunikator internetowy ze swoim kuzynem Mikaelem ze Skandynawii. Ten opowiada mu, że przekąski rybne Lisner je razem z rodziną przez cały dzień. Podkreśla, że zawierają one witaminę D wzmacniającą odporność oraz kwasy Omega 3 wspierające pracę serca. W reklamie prezentowane są różne produkty Lisner pod marką Śledź Atlantycki.

Michel Moran, popularny głównie dzięki programom kulinarnym TVN na czele z „Masterchefem”, jest ambasadorem reklamowym marki Lisner od 2014 roku. Poprzednia duża kampania Śledzia Atlantyckiego Lisner z jego udziałem była prowadzona trzy lata temu.

 

Poprzednio kreacją reklam marki Lisner przez kilka lat zajmowała się GPD Agency. Za kreację nowej kampanii odpowiada agencja Bardzo.

Reżyserią spotu zajął się Tomek Kapuściński, operatorem był Maciej Sobieraj, za produkcję odpowiadał dom produkcyjny Papaya Films, a za postprodukcję - Xantus.

Działania reklamujące produkty Lisner obejmują m.in. telewizję i radio. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Starcom, który obsługę marki Lisner przejął rok temu od OMD.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Michel Moran rozmawia z kuzynem Mikaelem w reklamie Śledzia Atlantyckiego Lisner

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl