Sympatia.pl z nowym logo. „Daj się poznać na walentynki!”

Serwis randkowy Sympatia.pl (należący do Grupy Onet-RASP) zmienił logotyp. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Daj się poznać na walentynki!” realizowana w telewizji, radiu, interneci i kinach.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

- Logo Sympatii zmieniło kolorystykę i typografię. Przeprojektowany został sygnet, graficzny znak serca, który w nowej odsłonie jest bardziej nowoczesny - opisuje Bartłomiej Kozłowski, dyrektor działu artystycznego Grupy Onet-RAS Polska, odpowiadającego za nowe logo i kampanię reklamową serwisu.

- Rebranding portalu Sympatia.pl jest efektem strategii rozwoju naszej marki. Staramy się ciągle rozwijać nasz produkt, wprowadzać nowoczesne i funkcjonalne zmiany, by jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby naszego użytkownika. Nowe logo jest niejako symbolicznym zaznaczeniem ewolucji naszego portalu - dodaje Agnieszka Cukierska, manager Sympatia.pl.

grafika

Zmieniony wizerunek serwisu wspiera kampania reklamowa pod hasłem „Daj się poznać na walentynki!”. Jest to kolejna odsłona akcji rozpoczętej pod koniec ub.r., do reklam dodano nowe logo Sympatia.pl.

grafika

Obecny etap kampanii zaczął się 2 lutego, jest prowadzony w telewizji (TV Puls, 4fun TV), radiu (RMF FM, RMF Maxxx, Eska, Vox FM, Eska Rock), internecie (m.in. Onet.pl, serwisy społecznościowe), kinach (tych z sieci KinAds), na outdoorze (ekrany LCD) oraz poprzez walentynkowe imprezy Sympatii (10 lutego w krakowskim klubie B4 i 11 lutego w warszawskim klubie Opera).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe