Sympatia.pl z nowym logo. „Daj się poznać na walentynki!”

Serwis randkowy Sympatia.pl (należący do Grupy Onet-RASP) zmienił logotyp. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Daj się poznać na walentynki!” realizowana w telewizji, radiu, interneci i kinach.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

- Logo Sympatii zmieniło kolorystykę i typografię. Przeprojektowany został sygnet, graficzny znak serca, który w nowej odsłonie jest bardziej nowoczesny - opisuje Bartłomiej Kozłowski, dyrektor działu artystycznego Grupy Onet-RAS Polska, odpowiadającego za nowe logo i kampanię reklamową serwisu.

- Rebranding portalu Sympatia.pl jest efektem strategii rozwoju naszej marki. Staramy się ciągle rozwijać nasz produkt, wprowadzać nowoczesne i funkcjonalne zmiany, by jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby naszego użytkownika. Nowe logo jest niejako symbolicznym zaznaczeniem ewolucji naszego portalu - dodaje Agnieszka Cukierska, manager Sympatia.pl.

grafika

Zmieniony wizerunek serwisu wspiera kampania reklamowa pod hasłem „Daj się poznać na walentynki!”. Jest to kolejna odsłona akcji rozpoczętej pod koniec ub.r., do reklam dodano nowe logo Sympatia.pl.

grafika

Obecny etap kampanii zaczął się 2 lutego, jest prowadzony w telewizji (TV Puls, 4fun TV), radiu (RMF FM, RMF Maxxx, Eska, Vox FM, Eska Rock), internecie (m.in. Onet.pl, serwisy społecznościowe), kinach (tych z sieci KinAds), na outdoorze (ekrany LCD) oraz poprzez walentynkowe imprezy Sympatii (10 lutego w krakowskim klubie B4 i 11 lutego w warszawskim klubie Opera).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]