SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„100% piwa, 0,0% alkoholu” - nowa platforma komunikacyjna bezalkoholowego piwa Łomża (wideo)

Firma Van Pur rozpoczęła kampanię reklamową Łomża 0,0% - bezalkoholowego wariantu piwa Łomża. Akcję, realizowaną pod hasłem „100% piwa, 0,0% alkoholu”, przygotowały agencja MullenLowe Warsaw i dom mediowy MediaCom Warszawa.

Article

Spoty z kampanii pokazują różne niestandardowe zachowania, które ilustrują rozwinięcia stwierdzenia: „Kto powiedział, że…”. W reklamie widzimy m.in. kobiety grające w futbol amerykański, domek kempingowy oraz mężczyzn grających w hokej na rowerach.

Ostatni z prezentowanych sloganów brzmi: „Kto powiedział, że piwo musi mieć alkohol?”, po czym pokazywana jest butelka piwa Łomża 0,0%.

 

Jest to nowa komunikacja marketingowa piwa Łomża. Przygotowała ją agencja MullenLowe Warsaw, która wiosną br. przejęła po Deloitte Digital obsługę reklamową tej marki.

Zeszłoroczna kampania piwa Łomża była prowadzona pod hasłem „Swoją drogą”, natomiast wcześniej reklamy marki - przygotowywane wtedy przez agencję PZL - pokazywały zjawisko łomżingu.

 

Działania reklamowa piwa Łomża są realizowane w telewizji, kinach oraz internecie.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „100% piwa, 0,0% alkoholu” - nowa platforma komunikacyjna bezalkoholowego piwa Łomża (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jacenty
„100% piwa, 0,0% alkoholu” - czy tylko ja dostrzegam, że to hasło brzmi praktycznie tak samo jak hasło piwa Kormoran 1 na 100 (które rzecz jasna jest już od dawna na rynku). Na etykiecie Kormorana (swoją drogą bardzo dobrego) jest: "…po prostu 1% alk. – 100% piwa." Spore podobieństwo u Łomży.
2 0
odpowiedź
User
pavv
Kolejni wprowadzają na rynek coś, co ma śladową sprzedaż.
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing