SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lorenz wybrał w przetargu Hand Made

Agencja Hand Made wygrała przetarg i zajmie się umocnieniem komunikacji w social mediach marki przekąsek Lorenz.

Celem współpracy jest wizualne i komunikacyjne wsparcie w zakresie obsługi kanałów społecznościowych. Agencja skupi się także na rozwinięciu CSR-owej strony brandu i wzmocnieniu wyrazistości marki Lorenz. 

Działania obejmą przygotowanie nowych kreacji, promocję i moderację treści oraz prowadzenie aktywacji konsumenckich.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Hand Made na co dzień prowadzi profile społecznościowe najważniejszych brandów z portfolio marki Lorenz takich, jak Curly, Wiejskie Ziemniaczki czy Monster Munch.

Dołącz do dyskusji: Lorenz wybrał w przetargu Hand Made

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl