SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Egmont wprowadza na rynek miesięcznik „Lost Kitties” dla dzieci w wieku 6+

We wtorek 23 lipca do kiosków trafi pierwszy numer nowego miesięcznika dla dzieci „Lost Kitties” (Egmont Polska). Redaktorem naczelnym została Jolanta Tomala.

Pismo skierowane jest do dzieci w grupie wiekowej 6+. Do magazynu zostanie  dołączona kolekcją figurek kotów - Lost Kitties.

Miesięcznik zorientowany jest na miłośników tych zabawek. Na łamach znajdą się zadania dla dzieci, humorystyczne opowiadania o kotach, zagadki, gry i opowiadanie.

Cena egzemplarza z dodatkami wyniesie 12,99 zł, liczba stron - 28. Nadawca nie ujawnia nakładu. Licencjodawcą jest Hasbro.

Redaktorem naczelnym została Jolanta Tomala.

Wprowadzenie magazynu wsparte jest kampanią reklamową, która obejmuje emisję spotów telewizyjnych w kanałach dziecięcych, komunikację w mediach społecznościowych oraz mediach własnych Egmontu.

To kolejny nowy tytuł wprowadzony w br. na rynek przez Egmont Polska. Od marca firma wydaje magazyn dla dzieci w wieku przedszkolnym „Bing”.

Dołącz do dyskusji: Egmont wprowadza na rynek miesięcznik „Lost Kitties” dla dzieci w wieku 6+

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
eh
kolejny koszmarek graficzno-tekstowy na półkach i w kosmicznej cenie z porywającą sprzedażą na poziomie 10 tys. + egz.
odpowiedź