Peppermint przygotowała koncepcję graficzną loterii Toffifee

Agencja Peppermint w ramach współpracy z firmą Storck Polska przygotowała kreacje graficzne promujące nową loterię konsumencką marki Toffifee.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Peppermint przygotowała koncepcję graficzną loterii Toffifee

Współpraca Peppermint z marką Toffifee w ramach ogólnopolskiej loterii pod hasłem „Loteria tkwi w Toffifee”, objęła przygotowanie różnorodnych formatów graficznych do promocji kampanii w kanałach online i offline.

Zakres działań uwzględniał stworzenie kluczowych elementów wizualnych, takich jak key visual i projekty graficzne dla punktów sprzedaży (POS), w tym toppery, nakładki na standy oraz plakaty.

Dodatkowo, Peppermint przygotowała materiały promocyjne dla działań digital, jak banery, animacje i wideo dedykowane mediom społecznościowym, reklamom display i platformie YouTube.

Akcja „Loteria tkwi w Toffifee” potrwa do 25 czerwca 2023 r. Aby wziąć udział w losowaniu, należy kupić dowolne opakowanie Toffifee, zachować dowód zakupu, a następnie wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na dedykowanej stronie internetowej. Do wygrania są m.in. 15.000 zł na rodzinne wakacje i bilety wstępu do parku rozrywki Energylandia.

 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski