Ludzkie psy i kot reklamują „niedopsiegadania” w Heyah (wideo)

Nową promocję w Heyah wspiera kampania reklamowa, której bohaterami są psy i kot wystylizowane na ludzi. Kampanię, pod hasłem „Heyah niedopsiegadania”, przygotowały i realizują firmy G7, Engine i Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Ludzkie psy i kot reklamują „niedopsiegadania” w Heyah (wideo)

W spocie Heyah psy wystylizowane i zachowujące się jak ludzie informują się telefonicznie, że teraz w tej taryfie nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci komórkowych na tydzień kosztują 7 zł. Jeden ze zwierzaków dochodzi do wniosku, że „to niedopsiegadania”.

Przypomnijmy, że taka oferta promocyjna została udostępniona dwa tygodnie temu (zobacz szczegóły).

 

Akcja reklamowa jest prowadzona przede wszystkim w telewizji i internecie.

Kreacją kampanii zajęła się agencja G7, reklamy internetowe przygotowała agencja Engine, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"