Łukasz Grass zastąpi Piotra Kraśkę?

Łukasz Grass może zostać nowym prowadzącym publicystyczny program Jedynki „Na pierwszym planie”, którego gospodarzem był dotąd Piotr Kraśko - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:

Jak ustaliliśmy, kierownictwo TVP 1 w zeszłym tygodniu zaproponowało Grassowi prowadzenie „Na pierwszym planie” i prowadzi z nim rozmowy na ten temat. -  Nic w tej sprawie nie mam do powiedzenia - ucina Łukasz Grass, poproszony o komentarz przez Wirtualnemedia.pl.

Program „Na pierwszym planie” ukazuje się od końca października ub.r. w środy o 22.30. Poruszane są w nim aktualne tematy polityczne i społeczne. Od początku prowadzi go Piotr Kraśko, ale w związku z tym, że w miniony czwartek został szefem „Wiadomości” TVP 1 (więcej na ten temat) ma z pracy przy tym programie zrezygnować.

Łukasz Grass obecnie jest współprowadzącym weekendowe wydania ”Kawy czy herbaty?” w TVP 1. Nadawany w soboty i niedziele magazyn najprawdopodobniej zniknie jednak z anteny z końcem lutego br. (dowiedz się więcej). Grass pracuje też w TOK FM jako szef programów informacjnych i prowadzi tam poniedziałkowy. "Poranek Radia TOK FM".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu