Łukasz Sitek: z TVP3 Gdańsk do „Minęła 20” w TVP Info

Dziennikarz Łukasz Sitek, poprzednio związany z TVP3 Gdańsk, zaczął przygotowywać krótkie materiały reporterskie dla TVP Info, głównie do programu „Minęła 20”. Wcześniej pracował m.in. w Telewizji Republika.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Łukasz Sitek: z TVP3 Gdańsk do „Minęła 20” w TVP Info
Łukasz Sitek

W zeszłym tygodniu Łukasz Sitek pytał Donalda Tuska, kiedy ten szedł na przesłuchanie do prokuratury. W tym tygodniu przygotował krótkie materiały reporterskie „Minęła 20”, m.in. sondę uliczną z pytaniem, czy lepszym premierem byłby Rafał Trzaskowski czy Grzegorz Schetyna, oraz próbował zapytać Sławomira Nitrasa z PO o pomysł Radosława Sikorskiego z podsłuchanej rozmowy (ujawnionej przez TVP Info w weekend), żeby Orlen sprzedał rafinerię w Możejkach rosyjskiej firmie.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/samuel-pereira-chcialbym-codziennie-miec-na-tvp-info-takie-newsy-jak-nowe-tasmy-publicysci-to-odgrzewany-kotlet-i-polityczna-wrzutka ##

Do „Minęła 20” poprzednio takie materiały przygotowywali Filip Styczyński i Lucjan Ołtarzewski, którzy zostali zwieszeni pod koniec lipca, po tym jak prywatnie poszli na demonstrację przeciw reformie sądownictwa i wykonywali obraźliwe gesty.

Łukasz Sitek poprzednio przez ponad rok pracował w TVP3 Gdańsk, głównie jako reporter programu informacyjnego „Panorama”. W maju br. wykorzystał w swoim materiale nagranie, w którym Anna Dyksińska, przedstawicielka sopockiego Urzędu Miasta, nie odpowiada merytorycznie na pytania, tylko jąka się i zacina. Pokazanie takiego ujęcie w materiale skrytykowała spora grupa dziennikarzy, m.in. Hanna Kordalska-Rosiek, dziennikarka TVP3 Gdański i szefowa związku zawodowego TVP - Wizja. Za to prezes TVP Jacek Kurski w odpowiedzi na interpelację poselską stwierdził, że winna w tej sytuacji była urzędniczka, bo nie była przygotowana do udzielenia wypowiedzi.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol