Łukasz Skawiński: z Hcore do Media Impact Polska

Łukasz Skawiński objął funkcję kierownika sprzedaży programatycznej w Media Impact Polska, biurze reklamy Ringier Axel Springer Polska i Grupy Onet.pl. Wcześniej pracował m.in. w firmach Hcore, Adexon i IDMnet.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Łukasz Skawiński: z Hcore do Media Impact Polska
Łukasz Skawiński

Jako kierownik sprzedaży programatycznej Łukasz Skawiński odpowiada w Media Impact Polska za koordynację bezpośredniej sprzedaży powierzchni reklamowej przez platformy programatyczne w Grupie Onet RAS Polska. Ponadto zajmuje się opracowywaniem nowych produktów oraz bezpośrednimi ustaleniami z reklamodawcami przy pomocy PMP (Private Market Place) oraz różnych platform SSP, z których korzysta Grupa Onet-RASP.

- Programmatic jest na tyle istotnym elementem w przychodach Grupy Onet RAS Polska, że zdecydowaliśmy się na powiększenie zespołu oraz przypisanie dedykowanych kierowników do poszczególnych obszarów. Wierzymy, że Łukasz jest idealną osobą na stanowisko odpowiedzialne za bezpośrednie relacje z klientami poprzez platformy programatyczne - uzasadnia Marcin Olszewski, dyrektor sprzedaży programatycznej Media Impact Polska.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/malgorzata-szelenbaum-i-lukasz-wygladala-w-media-impact-polska-odchodza-magdalena-jablonska-i-marta-dolecka ##

Poprzednio pracował w zespole platform Hcore (należącej do Grupy Adpilot), gdzie odpowiadał za rozwój. Wcześniej pracował m.in. w firmach Adexon i IDMnet, pełniąc funkcję dyrektora sprzedaży agencyjnej.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana