Łukasz Smoliński i Paweł Halicki w Brainshake

Łukasz Smoliński objął stanowisko dyrektora strategicznego w agencji Brainshake. Natomiast Paweł Halicki rozpoczął w firmie pracę jako creative planner.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Łukasz Smoliński (na zdjęciu z lewej) przeszedł do agencji Brainshake z Grupy TP, w której najpierw zajmował stanowisko starszego specjalisty ds. komunikacji marketingowej w Telekomunikacji Polskiej, a następnie brand managera w Orange odpowiedzialnego za komunikację kierowaną do klienta indywidualnego. Wcześniej pracował w agencji Momentum Worldwide m.in. dla takich marek jak Bank BGŻ, Microsoft, LOT, ICI czy Wilo Polska. W Brainshake przejął funkcję dyrektora strategicznego.

grafika

Natomiast Paweł Halicki wcześniej jako creative planner w agencji EmLab obsługiwał m.in. BMW, Play, Ernst& Young, L’oreal i bank Nordea. Ponadto wspierał kreatywnie agencje Endorfina oraz Touch &Try w projektach m.in. dla MTV, Multikina i sieci Era. W Brainshake od początku bieżącego roku zajmuje stanowisko creative plannera.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator