SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bedoes2115 i Dawid Kwiatkowski - nowy duet Mastercard Music

Na wszystkich platformach streamingowych, dostępny jest premierowy singiel „Lustro” stworzony przez duet Bedoesa 2115 i Dawida Kwiatkowskiego. Piosenka to efekt pracy muzyków w ramach 3. edycji Mastercard Music – projektu, którego celem jest inspirowanie do wspólnej pracy twórców z odległych nurtów muzycznych, o innym spojrzeniu na świat i odmiennej wrażliwości.

Marka Mastercard po raz trzeci zaprosiła do współpracy muzyków, inspirując ich do „słuchania swoich różnic”, wykorzystania doświadczenia i połączenia pasji do muzyki.

Platforma Mastercard Music to projekt Mastercard, którego ideą jest łączenie ludzi poprzez wspólną pasję i pokazanie siły muzyki, jednoczącej pomimo różnic. W ramach tego projektu, marka podejmuje współpracę z artystami poruszającymi się w odmiennych stylach muzycznych, inspirując ich do wspólnej pracy i skomponowania oraz nagrania utworu, który będzie przełamywał schematy. W ramach Mastercard Music zadebiutowały już dwa duety – Sanah&Sobel z utworem „Cześć, jak się masz?” oraz Pezet&Natalia Szroeder z singlem „Jeden świat”.

Bedoes  2115 razem z Dawidem Kwiatkowskim

W tegoroczną odsłonę projektu zaangażowali się Bedoes 2115, topowy, polski raper i Dawid Kwiatkowski, jeden z najpopularniejszych polskich artystów popowych.

Efektem tego duetu jest singiel „Lustro”, dostępny na wszystkich platformach streamingowych.

 

- Sama koncepcja teledysku bazuje na pomyśle artystów, na ich utworze. Znalezienie wspólnego języka formalnego, klarownego podziału materiału było ciekawym wyzwaniem. Przełożyło się ono na 3 sekwencje, fabularyzowane intro i outro oraz zwrotki, w których artyści wcielają się w siebie nawzajem – niejako oglądając się w lustrze. Jedynym momentem kiedy głos artystów odpowiada ciału jest refren - opowiada reżyser teledysku, Alan Willmann.

Bedoes 2115 i Dawid Kwiatkowski spotkają się na scenie w czasie wspólnego koncertu, który odbędzie 25 września 2023 roku w MOXO w Fabryce Norblina. W czasie wydarzenia każdy z artystów zaprezentuje utwory ze swojego repertuaru oraz wspólny singiel „Lustro”.

Bilety zdobyć można w aktywacjach w ramach programu Mastercard Bezcenne Chwile oraz w konkursach organizowanych na portalach społecznościowych artystów.

Mastercard Music – co to jest?

Do tej pory projekt Mastercard Music skupiał się głównie na inspirowaniu procesu kreacji, tworzeniu nieoczywistych duetów. Tegoroczna, trzecia edycja to już nie tylko muzyka. To także immersyjna przestrzeń stworzona w nowopowstałym MELT museum.

- W Mastercard stawiamy sobie za cel wspieranie ludzi w rozwijaniu ich pasji. Wiemy, że muzyka ma moc jednoczenia ponad podziałami i cieszę się, że w ramach Mastercard Music, pokazujemy, jak pięknie można porozumiewać się mimo odmienności i różnic – udowadniamy, że to uniwersalny język komunikacji. Tegoroczny duet jest już trzecim, który prezentujemy i jestem niezmiernie dumny z tego, że te wyjątkowe, nietypowe połączenia artystów cieszą się tak dużą popularnością. Zwłaszcza dziś ważne jest byśmy znajdowali siłę w tym, co nas różni. Cieszę się, że jako marka możemy kreować i zaskakiwać, wywołując emocje. W tym roku idziemy krok dalej i do wyrazu artystycznego dodajemy nowoczesne technologię – zachęcam do odwiedzenia stworzonej przez nas przestrzeni w MELT museum, oderwania na chwile od rzeczywistości i przeżycia kilku bezcennych chwil - mówi Jerzy Hołub, dyrektor marketingu na Polskę, Czechy i Słowację w Mastercard Europe.

Uczestnicy programu Mastercard Bezcenne® Chwile mogą skorzystać z okazji zdobycia biletów na koncert duetu, poprzedzający go meet&greet z artystami, bilety do immersyjnej strefy Mastercard Music oraz kolekcjonerskich winyli z utworem oraz wersją instrumentalną piosenki.

Kampania promująca kolejną odsłonę projektu Mastercard Music i singiel „Lustro” obejmuje 15 i 30 -sekundowe spoty, w których wystąpili Bedoes 2115 i Dawid Kwiatkowski. Będą emitowane w kanałach telewizyjnych z portfolio Grupy TVN i Polsat oraz w mediach społecznościowych. Zaplanowane zostały również działania w internecie i stacjach radiowych.

Do współpracy przy produkcji muzycznej i bieżących relacjach z artystami zaproszono agencję high&, producentem muzycznym został Piotr Kujda. Bedoesa 2115 reprezentuje Universal Music i Label 2115, a Dawida Kwiatkowskiego DB4 Management. Produkcją teledysku i spotów reklamowych zajął się dom produkcyjny Film Produkcja, a całość wyreżyserował Alan Willmann. Sesję zdjęciową zrealizował Paweł Fabijański. Koncert oraz Strefę Mastercard Music organizuje agencja MELT IMMERSIVE.

Za strategię, koncepcję kreatywną we wszystkich mediach i realizację kampanii odpowiada agencja McCann Poland. Wdrożeniem i optymalizacją strony internetowej zajęła się agencja Spacecamp, a planowaniem i zakupem mediów, dom mediowy Carat.

Dołącz do dyskusji: Bedoes2115 i Dawid Kwiatkowski - nowy duet Mastercard Music

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Donald
Rap to gowno
odpowiedź