Mastercard Music z kampanią reklamową (wideo)

Mastercard rozpoczął w Polsce nowy projekt marketingowy - platformę muzyczną Mastercard Music. Jej celem ma być łączenie ludzi przez muzykę bez względu na różnice i dystans, które ich dzielą. W ramach inicjatywy marka będzie współpracowała z polskimi artystami reprezentującymi odmienne nurty muzyczne, by wspólnie tworzyć nowe, zaskakujące utwory. Pierwszy duet to Sobel i Sanah.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Mastercard Music z kampanią reklamową (wideo)

W ramach Mastercard Music marka będzie współpracowała z czołowymi polskimi artystami, reprezentującymi odmienne nurty muzyczne, by wspólnie tworzyć nowe, zaskakujące utwory. Pierwszym duetem połączonym przez Mastercard jest Sobel i sanah.  

Na inaugurację projektu artyści przygotowali wspólny utwór „Cześć, jak się masz?”, który jest dostępny we wszystkich muzycznych platformach streamingowych, a wideoklip nagrany z udziałem muzyków można oglądać na platformie YouTube.

Od dnia premiery utworu, 12 października, osiągnął on ponad 8,5 mln wyświetleń na YouTube.

Platforma muzyczna Mastercard ma być również narzędziem budowania zaangażowania konsumentów. Da im dostęp do doświadczeń związanych z ich muzyczną pasją. Część z nich, jak np. możliwość spotkania z artystami na żywo czy udział w zamkniętych wydarzeniach, będzie dostępna jedynie dla użytkowników kart Mastercard zarejestrowanych w programie „Bezcenne chwile” jako ekskluzywne nagrody, niedostępne nigdzie indziej.

Ponadto 19 października ruszyła telewizyjna kampania promująca start projektu Mastercard Music. Piętnastosekundowy spot, w którym wystąpili Sobel i Sanah, będzie emitowany w kanałach telewizyjnych z portfolio Grupy TVN i Polsat.

Strategię nowej platformy Mastercard „United in music” oraz całościową koncepcję komunikacji przygotowała agencja McCann. Ona też odpowiada za realizację kampanii 360 stopni. Do współpracy przy produkcji muzycznej została zaproszona agencja High&, a do wypracowania brandingu platformy oraz konceptu sesji foto studio SuperSuper. Planowanie i zakup mediów zajął się dom mediowy Carat.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Za nami finał "Czarnej śmierci". Ilu widzów miał serial TVP1?

Za nami finał "Czarnej śmierci". Ilu widzów miał serial TVP1?

Były menadżer TVN nie jest już prezesem serwisu streamingowego

Były menadżer TVN nie jest już prezesem serwisu streamingowego

Heart & Brain będzie obsługiwać reklamowo Telewizję Polsat

Heart & Brain będzie obsługiwać reklamowo Telewizję Polsat

TVP1 pokaże kulisy kultowych seriali

TVP1 pokaże kulisy kultowych seriali

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Radio Nowy Świąt na Święta. Przypomni koncert z Joanną Kołaczkowską

Radio Nowy Świąt na Święta. Przypomni koncert z Joanną Kołaczkowską