"Łyse głowy" Alicji Resich-Modlińskiej

Kamil Durczok i Marcin Pawłowski w specjalnym płatnym ogłoszeniu odpowiadają szefowej "Gali"

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W poniedziałek w 'Gazecie Wyborczej" ukazało się płatne ogłoszenie Kamila Durczoka, dziennikarza "TVP" oraz Marcina Pawłowskiego z "Faktów" TVN. Jest to odpowiedź na czerwcowy felieton Alicji Resich-Modlińskiej w Radiu Pin w którym naczelna "Gali" obraziła tych dwóch chorych na nowotwór dziennikarzy.

"Czuję dysonans, kiedy prezenter prowadzący "Wiadomości" lub program gospodarczy nagle mówi, że zrzucił 30 kg lub że nie ma fryzury, bo z jakiejś przyczyny musiał zgolić. Niedawno 30 kg zrzuciła Dorota Warakomska, a włosy zrzucili Kamil Durczok i Marcin Pawłowski. Co do łysych, nie przeszkadzaliby mi na wizji ylko Kojak, Andrzej Mleczko i gen. Świerczewski - mówiła na antenie Radia Pin Alicja Resich-Modlińska.

Oto treść poniedziałkowego ogłoszenia w "Gazecie Wyborczej", autorstwa Kamila Durczoka i Marcina Pawłowskiego:

"Jest nam niezmiernie przykro, że naraziliśmy Panią Alicję Resich-Modlińską, Redaktor Naczelną Tygodnika "Gala" na nieprzyjemność - jak to wyraziła w swoim felietonie w Radiu PIN - oglądania w telewizji naszych łysych głów.

Na szczęście to co uraziło uczucia estetyczne Pani Redaktor zupełnie nie przeszkadzało naszym widzom, którzy wielokrotnie dawali wyraz temu, że rozumieją nasza trudną sytuacje i życzyli nam szybkiego powrotu do zdrowia. Nie przeszkadzało także tym chorym na nowotwór, którzy widząc nas na ekranie przypominali sobie, że mają prawo do normalnego życia. Pozostaje nam mieć nadzieje, że Pani Redaktor zawsze będzie miała taką sposobność".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej