Macademian Girl poprowadzi „Królowe second-handów”, pierwszą lokalną produkcję Lifetime

Wystartowały prace na planie magazynu „Królowe second-handów”, który poprowadzi blogerka modowa Macademian Girl. Reality trafi na antenę kanału Lifetime 10 października br. To pierwsza polska produkcja tej lifestylowej stacji A+E Networks.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Macademian Girl poprowadzi „Królowe second-handów”, pierwszą lokalną produkcję Lifetime

Format jest oparty na autorskim pomyśle polskiego oddziału A+E Networks. W każdym odcinku „Królowych” dwie uczestniczki będą rywalizować ze sobą na najlepsze kreacje, które skompletują w sklepach z używaną odzieżą.

W doborze elementów kreacji uczestniczkom pomoże im Tamara Gonzalez Perea, znana jako Macademian Girl. Bohaterki będą musiały zmierzyć się z presją czasu i tematem zadania, aby stworzyć zwycięską stylizację za niską cenę.

- W A+E Networks doceniamy i zachęcamy kobiety do tego, by wyrażały siebie w kreatywny i odważny sposób. Bez wątpienia, moda jest jednym z narzędzi, które im to umożliwia. „Królowe second-handów” to pierwszy polski program w telewizji Lifetime i jedna z pierwszych produkcji ukazująca fenomen second-handów w naszym kraju. Mamy nadzieję, że program nie tylko zaciekawi naszych widzów, ale też ich zainspiruje - mówi Izabella Wiley, dyrektor generalna na Europę Środkowo-Wschodnią w A+E Networks.

Za produkcję „Królowe second-handów” odpowiada firma Endemol Shine Polska. Producentem nadzorującym ze strony A+E Networks jest Agnieszka Kubiak, dyrektor ds. lokalnych produkcji, oraz Małgorzata Perkowska z Endemola. Reżyserem jest Szymon Łosiewicz.

Premierę programu „Królowe second-handów” zaplanowano na wtorek 10 października br.

Na jesień nadawca przygotowuje jeszcze jedną lokalną produkcję, ale nie ujawnia szczegółów. Wiosną Izabella Wiley informowała portal Wirtualnemedia.pl, że stacja pracuje także nad reality-show, w którym widzowie będą śledzić życie polskich rodzin w ich domach.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/nowe-logo-lifetime ##

Lifetime to amerykański kanał lifestylowy, który w Polsce ruszył w grudniu 2014 roku. W ramówce stacji znajdują się seriale i reality-show.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami