SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Maciej Kiryłło w Platformie Mediowej Point Group

Maciej Kirylło dołączył do zespołu Platformy Mediowej Point Group. Objął tam stanowisko dyrektora odpowiedzialnego za rozwój biznesu w części agencyjnej spółki.

Głównym zadaniem Kiryłło będzie przygotowanie i wdrożenia zintegrowanej oferty marketing services, obejmującej m.in. usługi agencji, druku i dystrybucji, wykorzystującej infrastrukturę GK PMPG. Pracami bieżącymi agencji nano nadal będzie zarządzał client service director, Łukasz Janowski.

Maciej Kiryłło był do połowy 2011 roku członkiem zarządu i dyrektorem wykonawczym pionu marketingu spółki Canal+ Cyfrowy, w której odpowiadał za strategię marketingową kanałów premium, kanałów tematycznych oraz platformy cyfrowej. W latach 2006 - 2009 pełnił funkcję dyrektora marketingu w HBO Polska oraz dyrektora marketingu HBO na Europę Środkową.

Wcześniej był związany z rynkiem reklamowym, m.in. jako account director, a następnie zastępca dyrektora zarządzającego agencji DDB Warszawa. Kiryłło jest absolwentem romanistyki Uniwersytetu Warszawskiego, skończył również francuskojęzyczne studia MBA.

Dołącz do dyskusji: Maciej Kiryłło w Platformie Mediowej Point Group

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl