Maciej Kiryłło w Platformie Mediowej Point Group

Maciej Kirylło dołączył do zespołu Platformy Mediowej Point Group. Objął tam stanowisko dyrektora odpowiedzialnego za rozwój biznesu w części agencyjnej spółki.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Głównym zadaniem Kiryłło będzie przygotowanie i wdrożenia zintegrowanej oferty marketing services, obejmującej m.in. usługi agencji, druku i dystrybucji, wykorzystującej infrastrukturę GK PMPG. Pracami bieżącymi agencji nano nadal będzie zarządzał client service director, Łukasz Janowski.

Maciej Kiryłło był do połowy 2011 roku członkiem zarządu i dyrektorem wykonawczym pionu marketingu spółki Canal+ Cyfrowy, w której odpowiadał za strategię marketingową kanałów premium, kanałów tematycznych oraz platformy cyfrowej. W latach 2006 - 2009 pełnił funkcję dyrektora marketingu w HBO Polska oraz dyrektora marketingu HBO na Europę Środkową.

Wcześniej był związany z rynkiem reklamowym, m.in. jako account director, a następnie zastępca dyrektora zarządzającego agencji DDB Warszawa. Kiryłło jest absolwentem romanistyki Uniwersytetu Warszawskiego, skończył również francuskojęzyczne studia MBA.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"