Maciej Kossowski w Autenti

Maciej Kossowski dołączył do zespołu w Autenti, gdzie objął stanowisko head of global SME sales. Ostatnio pracował w Polska Press.

pr
pr
Udostępnij artykuł:
Maciej Kossowski w Autenti
Maciej Kossowski

Kossowski jest odpowiedzialny za planowanie, rozwój i realizację strategii sprzedaży B2B, ze szczególnym uwzględnieniem segmentu małych i średnich firm (SME) w kraju i za granicą.

- Z przyjemnością dołączam do zespołu Autenti. Głównym zadaniem, jakie przede mną stoi, jest zwiększenie sprzedaży usług zaufania klientom z sektora MŚP. Jestem przekonany, że oferta Autenti już w tej chwili w istotnym stopniu przyczynia się do rozwoju polskich i zagranicznych firm. Chcemy skutecznie dotrzeć teraz do kolejnych tysięcy przedsiębiorców, wskazując korzyści wynikające z usprawnienia realizowanych przez nich procesów i bycia paperless.  Wierzę, że doświadczenie, które zdobyłem przez lata pracy w mediach i reklamie, będę mógł z powodzeniem wykorzystać do budowy sukcesu Autenti - mówi Maciej Kossowski.

- Znamy Macieja od lat. Jako założyciele, mieliśmy okazję współpracować z nim wielokrotnie w innych organizacjach, zazwyczaj przy projektach cyfrowych - mówi Tomek Plata, współzałożyciel i członek zarządu Autenti. - Niezwykle ceniliśmy sobie jego profesjonalizm, sumienność i otwartość na zmiany. Cieszymy się, że szybko rozpoznał i uwierzył w potencjał naszej spółki, gdzie obejmie jedną z kluczowych ról i weźmie odpowiedzialność za rozwój lokalnej i międzynarodowej sprzedaży w segmencie SME. - dodaje Plata.

Ostatnio w Polska Press

Kossowski pracuje w branży od 1997 roku. Pracował dla JMG Sport Publishing, wydawcy m.in. Przeglądu Sportowego. W latach 2000-2014 związany był z Grupą Onet.pl, gdzie zaczynał jako menedżer ds. klientów strategicznych, następnie pełnił funkcje kierownicze w sprzedaży, a od czerwca 2011 do grudnia 2013 był dyrektorem sprzedaży i członkiem zarządu Grupy Onet.pl. Współpracę z Onetem zakończył jako wiceprezes zarządu Media Impact Polska, spółki odpowiedzialnej za sprzedaż oferty reklamowej w serwisach oraz tytułach prasowych Ringier Axel Springer Polska.

W latach 2015-2017 pracował w Wirtualnej Polsce jako VP Sales Strategy i VP Media Product, gdzie odpowiadał za strategię sprzedaży i rozwoju serwisów WP.

W 2017 objął stanowisko dyrektora zarządzającego biura reklamy Grupy Polska Press. Jego zadaniem była transformacja cyfrowa struktur sprzedaży i produktów reklamowych wydawcy. Po kilku latach został członkiem zarządu Grupy. Kierował zespołami sprzedaży, marketingu, działu analiz, IT i rozwoju digital (seo, social media, architektura serwisów, serwisy tematyczne).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK