W 60-sekundowym filmiku można zobaczyć m.in. pościg ulicami londyńskiego South Bank oraz Moneypenny walczącą z tajemniczymi złoczyńcami, którzy usiłują jej przeszkodzić w dostarczeniu Bondowi smartfona Xperia Z5. Agentka wykorzystuje elektroniczne gadżety, w tym aparat kompaktowy Cyber-shot RX100 IV, do nagrywania śledzonych osób w zwolnionym tempie.
Twórcą reklamy jest brytyjski reżyser Danny Kleinman, a za produkcję odpowiadały wytwórnia Rattling Stick i agencja reklamowa adam&eveDDB. Większa część materiału została sfilmowana za pomocą kamery kinowej Sony F65. Widać także zdjęcia w zwolnionym tempie z aparatu RX100 IV oraz fotografie na ekranie smartfona Xperia Z5.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wodka-belvedere-reklamowana-jako-napoj-jamesa-bonda-w-spectre-wideo ##
Spot rozpoczynający kampanię Sony będzie w Wielkiej Brytanii wyświetlany od 1 października do 8 listopada br. Akcja, zorganizowana przez dom mediowy MediaCom, obejmie także prasę, sklepy, media cyfrowe i outdoor.

„Spectre” to koprodukcja trzech wytwórni: EON Productions Alberta R. Broccoliego, Metro-Goldwyn-Mayer i Sony Pictures Entertainment. Premiera filmu planowana jest na 26 października w Wielkiej Brytanii i 6 listopada w Polsce.











