WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

K2 Media pracuje dla MEED z Dubaju

Gorący temat

Allegro wprowadza kody SMS-owe przy logowaniu. „To zwiększa bezpieczeństwo klientów”

0

Magdalena Chęcińska: z Value Media do K2 Media

2017-04-21 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Magdalena Chęcińska objęła stanowisko senior communications & business managera w agencji K2 Media. Wcześniej pracowała w Value Media, MediaOn, Initiative Warszawa i Zenith.

Magdalena Chęcińska Magdalena Chęcińska

Magdalena Chęcińska będzie w K2 Media odpowiadać za planowanie kompleksowych kampanii mediowych (online i offline) i obejmie opieką działania dla firmy Nutricia.

Chęcińska ma 13-letnie doświadczenie w zakupie i planowaniu mediów. Poprzednio pracowała jako senior communication planner w Value Media, a wcześniej była związana z domami mediowymi MediaOn (jako media manager), Initiative Warszawa i Zenith.

Do największych  klientów, z którymi pracowała Chęcińska, należą m.in. Grupa Żywiec, Cadbury/Lotte, Turner Broadcasting, Hochland, FPH Paula, Dax Cosmetics, Answear.com, Browary Lubelskie Perła, Ambition oraz Syngenta. Ma na swoim koncie m.in. realizację kampanii "Piękna Historia" dla marki Żywiec oraz wprowadzenie na polski rynek produktów Crispy Natural Chrupiące Sery (FPH Paula).

Autor: km

Wiecej informacji: Magdalena Chęcińska, K2 Media

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Monitoring mediów

Zobacz więcej