Magdalena Kosińska na czele jury Effie Awards Europe 2022

Magdalena Kosińska, marketing director CEER w Philips Domestic Appliances, członkini Rady Edukacyjnej SAR oraz członkini Komitetu Organizacyjnego Effie Poland będzie współprzewodniczyć tegorocznej edycji Effie Awards Europe.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Magdalena Kosińska na czele jury Effie Awards Europe 2022
Magdalena Kosińska

Od 2019 r. obrady jury Effie Awards Europe współprowadzą przedstawiciele i przedstawicielki klienta i agencji. W tym roku po raz pierwszy Polka - Magdalena Kosińska - będzie współprzewodniczyła jury. Drugą współprzewodniczącą będzie Carmen Fernández de Alarcón, dyrektor generalna Havas Spain.

- Jestem zaszczycona i dumna, że zostałam nominowana na współprzewodniczącą Effie Awards Europe 2022. Effie to wyjątkowa nagroda, która promuje dyscyplinę myślenia, kreatywność i inteligencję w tworzeniu rozwiązań, elastyczność w działaniu i odwagę do kwestionowania status quo – czyli wszystkiego, co dziś nazywamy marketingiem i efektywnością biznesową. Jest to nagroda, która jednoczy wszystkich marketerów – zarówno tych po stronie klientów, jak i tych po stronie agencji. Nie mogę się doczekać spotkania z tak wspaniałym zespołem Jury i omówienia najlepszych strategii i kampanii z ostatnich miesięcy – powiedziała Magdalena Kosińska.

Magdalena Kosińska posiada ponad 20-letnie doświadczenie marketingowe, zdobyte w czołowych firmach FMCG i SDA, takich jak Philips, L’Oreal, Danone, Kraft Foods czy Reckitt Benckiser. Jako wykładowczyni, mentorka i opiekunka programów edukacyjnych SAR uczestniczy w Radzie Edukacyjnej SAR, wykłada w Szkole Strategii Marki oraz przewodniczy programowi MBS by Effie.

Wielokrotnie zasiadała w Jury Effie Awards Poland. Kierowane przez nią zespoły były często nagradzane w Effie Awards Poland za skuteczne kampanie m.in. w kategoriach Launch/Relaunch, Durable Goods, Food czy Performance Marketing.

Rola, którą obejmie Magdalena Kosińska w edycji Effie Awards Europe 2022, jest drugą znaczącą funkcją w globalnych strukturach Effie, powierzoną Polsce. W październiku ubiegłego roku Paweł Tyszkiewicz, dyrektor zarządzający Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR został przewodniczącym Effie Partner Council.

Effie Awards Europe organizowane jest przez Europejskie Stowarzyszenie Agencji Komunikacyjnych (EACA) we współpracy z Procter & Gamble, The European Interactive Digital Advertising Alliance (EDAA), The European Publishers’ Council, Adforum.com i Viva Xpress Logistics.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana