Małgorzata Kalicińska ambasadorką kampanii „Aktywni 50+”

Pisarka Małgorzata Kalicińska została ambasadorką kampanii Ministerstwa Pracy i Polityki Socjalnej „Aktywni 50+” propagującej ideę aktywności zawodowej osób w wieku ponad 50 lat. Działania przygotowały i koordynują Partner of Promotion oraz Maxus.

jj
jj
Udostępnij artykuł:
Małgorzata Kalicińska ambasadorką kampanii „Aktywni 50+”
Małgorzata Kalicińska w kampanii „Aktywni 50+”

Kampania ma charakter społeczny, a jej celem jest motywacja dojrzałych osób do pozostania na rynku pracy oraz ukazywanie pracodawcom korzyści płynących z ich zatrudniania. Projekt realizowany jest przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej oraz Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich. Jego łączny budżet wyniósł ponad 4 mln złotych.

grafika

Kampania podkreśla, że w ostatnim czasie, aby zachęcić osoby mające ponad 50 lat do kontynuowania aktywności zawodowej, wprowadzone zostały bezpłatne rozwiązania ułatwiające im uzupełnienie wiedzy, poszerzenie kompetencji czy nabycie nowych umiejętności. Są to m.in. porady i informacje, szkolenia, pożyczki na szkolenie, wsparcie finansowania studiów podyplomowych czy zwrot kosztów za egzaminy zawodowe.

grafika

Akcja potrwa do końca listopada. Obejmuje prasę , wybrane portale internetowe oraz stacje radiowe i aktywności z zakresu PR. Ponadto w „Pytaniu ma śniadanie” w TVP2 prowadzone są rozmowy z osobami aktywnymi zawodowo w wieku 50+, które opowiadają jak udało im się przezwyciężyć trudności, pomimo niesprzyjających warunków na rynku pracy.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Partner of Promotion, zakupem mediów zajął się dom mediowy Maxus.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej