Małgorzata Ohme była redaktor naczelną Mamadu.pl od początku br., wcześniej serwisem, uruchomionym we wrześniu ub.r. poprzez rozwinięcie bloga Anny Muchy, kierowała Anna Kowalczyk.
- Poznałam już różne media. Byłam naczelną magazynu dla rodziców, potem portalu. Dzięki tym współpracom postanowiłam stworzyć serwis, w którym w 100 procentach będę miała wpływ na jego strategię i jakość - tłumaczy Małgorzata Ohme. Razem z nią z redakcji Mamadu.pl odeszły Hanna Szczygieł, pełniąca funkcję wydawcy, oraz dziennikarka Katarzyna Troszczyńska, a kilka innych dziennikarek złożyło już wypowiedzenia i zakończą pracę w ciągu kilku tygodni.
- Rozstaliśmy się z Małgosią za porozumieniem stron i pozostajemy w dobrych relacjach. Jesteśmy jej wdzięczni za ponad półroczną współpracę, podczas której udało nam się razem rozwinąć portal i znacząco zwiększyć liczbę użytkowników - poinformował Wirtualnemedia.pl Michał Rutkowski, zastępca dyrektora zarządzającego Grupy naTemat.pl.

Małgorzata Ohme i byłe dziennikarki Mamadu.pl przygotowują obecnie własny serwis dla kobiet. Nie wiadomo jeszcze, jak będzie się nazywać, ma wystartować w październiku. - Moim zdaniem nie ma w tej chwili w sieci miejsca, w którym świadome i mądre kobiety czułyby się jak u siebie, miejsca, gdzie znajdowałyby prawdziwe wsparcie. Ja chciałabym takie miejsce stworzyć - zapowiada Ohme. Serwis ma być kierowany przede wszystkim do aktywnych pań po 30. roku życia, z większych miast.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/polki-pl-kafeteria-pl-i-wizaz-pl-na-czele-serwisow-kobiecych-wp-pl-i-onet-z-najpopularniejszymi-sekcjami-top-10 ##
W przeszłości Małgorzata Ohme, z wykształcenia psycholog, była redaktor naczelną pisma dla rodziców „Gaga” (Valkea Media), prowadziła programy „Życie od kuchni” w TVP2 i „Okiem Ohme” w TLC, pisała felietony prasowe o tematyce kobiecej. Teraz jest jednym z jurorów w talent show „Aplauz, aplauz” w TVN.

Obecnie pracami zespołu redagującego Mamadu.pl kieruje Karolina Przyłuska, która jest związana z serwisem od blisko roku. - Redakcja Mamadu pracuje lub współpracuje na stałe z kilkunastoma dziennikarzami i reporterami. W ubiegłym miesiącu rozstaliśmy się z dwoma dziennikarzami, ale na ich miejsce zostały już zatrudnione nowe osoby. Kolejne dołączą w najbliższych tygodniach. Sytuacja kadrowa portalu jest stabilna - podkreślił Michał Rutkowski.
W lipcu br. serwis Mamadu.pl odwiedziło 206,4 tys. realnych użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).











