WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Rosną ceny reklam w TVN, najdrożej przy „Projekt Lady” i „Faktach”

Gorący temat

Mecze Polaków na ME U-21 i gala „25 lat disco polo” hitami tygodnia. Najniższa w historii oglądalność TVP1

10

„Mali giganci 3” w jesiennej ramówce TVN

2017-06-19 A A A KOMENTARZE: 7 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Telewizja TVN planuje wyemitować trzeci sezon dziecięcego reality-show „Mali giganci” w jesiennej ramówce 2017 roku, ale ostateczna decyzja w tej sprawie jeszcze nie zapadła. - Rozważaliśmy emisję w wakacje, ale to jednak jest za duży program na tę porę roku - mówi nam Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN.

fot. tvn fot. tvn

W reality-show „Mali giganci” sześciu opiekunów prowadzi drużyny złożone z dzieci (w wieku od 4 do 12 lat), które są utalentowane wokalnie, aktorsko, tanecznie lub recytatorsko.

Już się zakończyły prace nad trzecią odsłoną programu, do której castingi ruszyły w grudniu ub.r. Występy uczestników oceniało jury w składzie: Agnieszka Chylińska, Kuba Wojewódzki i Sonia Bohosiewicz, która w tej roli zastąpiła Katarzynę Bujakiewicz.

Początkowo „Mali giganci 3” mieli powrócić na wiosnę br., ale stacja TVN zdecydowała przesunąć emisję w czasie. - Rozważaliśmy emisję w wakacje, ale to jednak jest za duży program na tę porę roku - koszt jest wysoki, a ludzi przed telewizorami i pieniędzy na rynku za mało, żeby to miało ekonomiczny sens dla stacji - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN.

Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że trzecią edycję reality-show TVN planuje pokazać w jesiennej ramówce 2017 roku, ale ostateczna decyzja w tej sprawie jeszcze nie zapadła. - Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z naszymi planami to „Mali giganci” pojawią się na antenie jesienią, choć nie od września - informuje nas Czaja.

Nadawaną od lutego do kwietnia ub.r. drugą edycję „Małych gigantów” oglądało średnio 2,56 mln osób. TVN w czasie nadawania produkcji był liderem rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 21,27 mln zł.

„Mali giganci” to nie jedyny program z udziałem dzieci, który oglądać można w TVN. Wiosną br. stacja pokazywała drugą edycję „MasterChef’a Junior’a”, który najprawdopodobniej będzie kontynuowany.

Autor: Michał Kurdupski

Wiecej informacji: Mali giganci, TVN

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Monitoring mediów

Zobacz więcej