„Mali Giganci” znów na czele programów rozrywkowych. Pokonali "Taniec z Gwiazdami" (top 20)

„Mali Giganci” w zeszłym tygodniu znów byli najchętniej oglądanym programem rozrywkowym w polskiej telewizji, pokonując "Taniec z Gwiazdami". Nie zmienił się za to lider oglądalności wśród wszystkich pozycji - pozostał nim serial „M jak miłość”.

PP
PP
Udostępnij artykuł:
„Mali Giganci” znów na czele programów rozrywkowych. Pokonali "Taniec z Gwiazdami" (top 20)

Z danych przygotowanych przez Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że w okresie od 13 do 19 kwietnia br. najchętniej oglądany odcinek serialu „M jak miłość” zgromadził przed telewizorami średnio 6,72 mln widzów, co przełożyło się na 40,60 proc. udziału TVP2 w rynku.

Na drugiej pozycji znalazło się emitowane w TVP1 „Ranczo” z 6,47 mln widzów i 36,48 proc. udziału w rynku. Trzeci był serial TVP2 „Na dobre i na złe”, który śledziło 5,23 mln osób przy udziale wynoszącym 32,08 proc. Na kolejnym miejscu też był serial - tym razem „Ojciec Mateusz”, nadawany w Jedynce (4,54 mln widzów).

Najpopularniejszym programem rozrywkowym zeszłego tygodnia okazał się emitowany w TVN show „Mali Giganci”, który zajął 10. miejsce w całym zestawieniu. Zgromadził on w sobotę przed telewizorami 3,42 mln widzów, a udział stacji w czasie jego emisji wyniósł 21,83 proc.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/eksperci-o-malych-gigantach-wrzucanie-do-jednego-worka-diametralnie-roznych-talentow-jest-nieuczciwe-opinie ##

Na drugiej pozycji uplasował się „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” Polsatu. W piątek przyciągnął on do stacji średnio 3,28 mln widzów, a jego udział uplasował się na poziomie 20,96 proc.

Trzecie miejsce w kategorii rozrywki zajął teleturniej „Jaka to melodia?”, emitowany z TVP1, z widownią na poziomie 2,81 mln osób (to dane dotyczące odcinka niedzielnego). Udział programu w rynku wyniósł 18,81 proc.

W zestawieniu top 20 programów minionego tygodnia znalazły się jeszcze takie formaty Polsatu jak „Twoja twarz brzmi znajomo” (2,74 mln widzów) oraz „Must be the music. Tylko muzyka” (2,6 mln widzów).

 

W grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był serial „M jak miłość” z 2,25 mln widzów i 33,88 proc. udziału w rynku. Na drugim miejscu był serial „Ranczo”, który miał w tej grupie 2,01 mln oglądających i 27,78 proc. udziału. Trzecie było „Na dobre i na złe” (1,62 mln widzów).

Pierwsze miejsce wśród programów rozrywkowych zajęli w tej grupie także „Mali Giganci”, plasując się na szóstym miejscu całego zestawienia. Oglądalność tego show wyniosła 1,23 mln osób przy udziale na poziomie 19,89 proc. Na drugiej lokacie w kategorii znalazły się pokazywane w TVN „Kuchenne rewolucje” (1,19 mln widzów; 20,31 proc. udziału).

Do zestawienia trafiły też takie programy rozrywkowe jak „You Can Dance - Po prostu tańcz!” (TVN; 1,15 mln widzów; 18,66 proc. udziału), „Twoja twarz brzmi znajomo” (1,12 mln widzów; 20,61 proc. udziału) oraz „Hell’s Kitchen” (Polsat; prawie 1,12 mln widzów; 17,54 proc. udziału).  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek