„Mali Giganci” znów na czele programów rozrywkowych. Pokonali "Taniec z Gwiazdami" (top 20)

„Mali Giganci” w zeszłym tygodniu znów byli najchętniej oglądanym programem rozrywkowym w polskiej telewizji, pokonując "Taniec z Gwiazdami". Nie zmienił się za to lider oglądalności wśród wszystkich pozycji - pozostał nim serial „M jak miłość”.

PP
PP
Udostępnij artykuł:
„Mali Giganci” znów na czele programów rozrywkowych. Pokonali "Taniec z Gwiazdami" (top 20)

Z danych przygotowanych przez Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że w okresie od 13 do 19 kwietnia br. najchętniej oglądany odcinek serialu „M jak miłość” zgromadził przed telewizorami średnio 6,72 mln widzów, co przełożyło się na 40,60 proc. udziału TVP2 w rynku.

Na drugiej pozycji znalazło się emitowane w TVP1 „Ranczo” z 6,47 mln widzów i 36,48 proc. udziału w rynku. Trzeci był serial TVP2 „Na dobre i na złe”, który śledziło 5,23 mln osób przy udziale wynoszącym 32,08 proc. Na kolejnym miejscu też był serial - tym razem „Ojciec Mateusz”, nadawany w Jedynce (4,54 mln widzów).

Najpopularniejszym programem rozrywkowym zeszłego tygodnia okazał się emitowany w TVN show „Mali Giganci”, który zajął 10. miejsce w całym zestawieniu. Zgromadził on w sobotę przed telewizorami 3,42 mln widzów, a udział stacji w czasie jego emisji wyniósł 21,83 proc.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/eksperci-o-malych-gigantach-wrzucanie-do-jednego-worka-diametralnie-roznych-talentow-jest-nieuczciwe-opinie ##

Na drugiej pozycji uplasował się „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” Polsatu. W piątek przyciągnął on do stacji średnio 3,28 mln widzów, a jego udział uplasował się na poziomie 20,96 proc.

Trzecie miejsce w kategorii rozrywki zajął teleturniej „Jaka to melodia?”, emitowany z TVP1, z widownią na poziomie 2,81 mln osób (to dane dotyczące odcinka niedzielnego). Udział programu w rynku wyniósł 18,81 proc.

W zestawieniu top 20 programów minionego tygodnia znalazły się jeszcze takie formaty Polsatu jak „Twoja twarz brzmi znajomo” (2,74 mln widzów) oraz „Must be the music. Tylko muzyka” (2,6 mln widzów).

 

W grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był serial „M jak miłość” z 2,25 mln widzów i 33,88 proc. udziału w rynku. Na drugim miejscu był serial „Ranczo”, który miał w tej grupie 2,01 mln oglądających i 27,78 proc. udziału. Trzecie było „Na dobre i na złe” (1,62 mln widzów).

Pierwsze miejsce wśród programów rozrywkowych zajęli w tej grupie także „Mali Giganci”, plasując się na szóstym miejscu całego zestawienia. Oglądalność tego show wyniosła 1,23 mln osób przy udziale na poziomie 19,89 proc. Na drugiej lokacie w kategorii znalazły się pokazywane w TVN „Kuchenne rewolucje” (1,19 mln widzów; 20,31 proc. udziału).

Do zestawienia trafiły też takie programy rozrywkowe jak „You Can Dance - Po prostu tańcz!” (TVN; 1,15 mln widzów; 18,66 proc. udziału), „Twoja twarz brzmi znajomo” (1,12 mln widzów; 20,61 proc. udziału) oraz „Hell’s Kitchen” (Polsat; prawie 1,12 mln widzów; 17,54 proc. udziału).  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"