Z danych przygotowanych przez Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że w okresie od 13 do 19 kwietnia br. najchętniej oglądany odcinek serialu „M jak miłość” zgromadził przed telewizorami średnio 6,72 mln widzów, co przełożyło się na 40,60 proc. udziału TVP2 w rynku.
Na drugiej pozycji znalazło się emitowane w TVP1 „Ranczo” z 6,47 mln widzów i 36,48 proc. udziału w rynku. Trzeci był serial TVP2 „Na dobre i na złe”, który śledziło 5,23 mln osób przy udziale wynoszącym 32,08 proc. Na kolejnym miejscu też był serial - tym razem „Ojciec Mateusz”, nadawany w Jedynce (4,54 mln widzów).
Najpopularniejszym programem rozrywkowym zeszłego tygodnia okazał się emitowany w TVN show „Mali Giganci”, który zajął 10. miejsce w całym zestawieniu. Zgromadził on w sobotę przed telewizorami 3,42 mln widzów, a udział stacji w czasie jego emisji wyniósł 21,83 proc.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/eksperci-o-malych-gigantach-wrzucanie-do-jednego-worka-diametralnie-roznych-talentow-jest-nieuczciwe-opinie ##
Na drugiej pozycji uplasował się „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” Polsatu. W piątek przyciągnął on do stacji średnio 3,28 mln widzów, a jego udział uplasował się na poziomie 20,96 proc.
Trzecie miejsce w kategorii rozrywki zajął teleturniej „Jaka to melodia?”, emitowany z TVP1, z widownią na poziomie 2,81 mln osób (to dane dotyczące odcinka niedzielnego). Udział programu w rynku wyniósł 18,81 proc.
W zestawieniu top 20 programów minionego tygodnia znalazły się jeszcze takie formaty Polsatu jak „Twoja twarz brzmi znajomo” (2,74 mln widzów) oraz „Must be the music. Tylko muzyka” (2,6 mln widzów).
W grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był serial „M jak miłość” z 2,25 mln widzów i 33,88 proc. udziału w rynku. Na drugim miejscu był serial „Ranczo”, który miał w tej grupie 2,01 mln oglądających i 27,78 proc. udziału. Trzecie było „Na dobre i na złe” (1,62 mln widzów).

Pierwsze miejsce wśród programów rozrywkowych zajęli w tej grupie także „Mali Giganci”, plasując się na szóstym miejscu całego zestawienia. Oglądalność tego show wyniosła 1,23 mln osób przy udziale na poziomie 19,89 proc. Na drugiej lokacie w kategorii znalazły się pokazywane w TVN „Kuchenne rewolucje” (1,19 mln widzów; 20,31 proc. udziału).
Do zestawienia trafiły też takie programy rozrywkowe jak „You Can Dance - Po prostu tańcz!” (TVN; 1,15 mln widzów; 18,66 proc. udziału), „Twoja twarz brzmi znajomo” (1,12 mln widzów; 20,61 proc. udziału) oraz „Hell’s Kitchen” (Polsat; prawie 1,12 mln widzów; 17,54 proc. udziału).











