„Mam talent! 10” na antenie TVN oglądać można było w soboty o godz. 20.00, w okresie od 9 września do 2 grudnia br. Średnia widownia premierowych odcinków show wyniosła 2,90 mln osób, co przełożyło się na 19,66 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 17,53 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 18,69 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/azja-express-2-ogladalnosc-lider-tvn ##
Największą widownię, wynoszącą 3,40 mln oglądających, zgromadził nadawany na żywo finałowy odcinek talent-show. Wyjątkowo wystąpił w nim były juror programu Kuba Wojewódzki.

W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. format stracił 140 tys. widzów. Dziewiątą serię „Mam talent!” śledziło 3,04 mln osób, co przełożyło się na 20,11 proc. udziału w grupie 4+, 19,50 proc. w grupie 16-49 i 19,48 proc. w grupie 16-49.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/slub-od-pierwszego-wejrzenia-2-wyniki-ogladalnosci-hit-tvn ##
„Mam talent!” w swoim paśmie pozostał zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajęła TVP2, która miała 11,14 proc. udziału. Stacja ta w tym czasie emitowała gł. konkurencyjne show „The Voice of Poland”. Trzeci był Polsat (gł. pasmo filmowe; 9,91 proc.), a czwarta - TVP1 (gł. serwis pogodowy, „Komisarz Alexa” i filmy fabularne; 7,93 proc.).
Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach dziesiątej serii formatu wyniosły 40,33 mln zł. Dla porównania, dziewiąta edycja z reklam zarobiła 34,79 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Zwycięzcą 10. edycji „Mam talent!” został 15-letni Lukas Gogol z Chrościna.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/the-voice-of-poland-8-wyniki-ogladalnosci ##











