„Mam talent!” z aplikacją social TV. 1,35 mln interakcji podczas pierwszego odcinka

Telewizja TVN udostępniła aplikację mobilną social TV poświęconą programowi „Mam talent!”. Podczas pierwszego odcinka siódmej serii tego talent-show skorzystało z niej 60 tys. użytkowników.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
„Mam talent!” z aplikacją social TV. 1,35 mln interakcji podczas pierwszego odcinka

Aplikacja pozwala na komentowanie wydarzeń dziejących się w aktualnie nadawanym odcinku „Mam talent!” oraz na uczestnictwo w sondach i quizach z nim związanych. Daje też użytkownikom możliwość oceniania występów uczestników programu. Wyniki głosowania w aplikacji prezentowane są na ekranie telewizora tuż po prezentacji uczestnika.

- Widzowie oczekują dziś od telewizji znacznie więcej niż gotowej oferty rozrywki, którą mogliby pasywnie oglądać. Chcą aktywnie uczestniczyć w przekazie, mieć wpływ na to, kogo i co oglądają, oceniać, wyrażać swoje preferencje, sympatie i konfrontować je z opiniami innych widzów - tak powód uruchomienia aplikacji wyjaśnia Edward Miszczak, członek zarządu TVN ds. programowych.

grafika

TVN podał, że podczas nadanego w zeszłą sobotę premierowego odcinka „Mam talent! 7” z aplikacji skorzystało ponad 60 tys. użytkowników, a stacja zarejestrowała ponad 1,35 mln interakcji dokonanych przez nich. Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że odcinek ten w telewizji obejrzało średnio 2,75 mln widzów (więcej na ten temat).

grafika

Glosowanie w aplikacji będzie mieć też wpływ na losy osób biorących udział w talent-show. - Ten uczestnik, który otrzyma największą liczbę głosów na „tak”, zostanie wyróżniony nagrodą specjalną. Odbierze ją w pierwszym programie na żywo 25 października - mówi Wojciech Iwański, reżyser “Mam talent!”.

Partnerem reklamowym aplikacji jest sieć sklepów odzieżowych 50 style, prowadząca obecnie kampanię z udziałem byłego piłkarza Tomasza Frankowskiego (zobacz szczegóły).

Aplikacja dostępna jest na smartfony i tablety z systemami iOS i Android. Pobrać można ją za darmo ze sklepów AppStore i Google Play.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"