„Mama kontra mama” za „Ugotowanych” w niedzielnym paśmie TVN

Od 7 września telewizja TVN emitować będzie nowy reality-show „Mama kontra mama”, w którym cztery matki będą wymieniać poglądy na temat wychowania dzieci. Polska to jeden z pierwszych krajów, do których trafia ten format.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
„Mama kontra mama” za „Ugotowanych” w niedzielnym paśmie TVN
Bohaterki programu „Mama kontra mama”

W każdym odcinku programu „Mama kontra mama” widzowie poznają cztery matki pochodzące z różnych środowisk i reprezentujące różne style życia. Uczestniczki będą się oceniać nawzajem, obserwując na nagraniach wideo jak wygląda dzień z życia innych mam, a także odwiedzając ich mieszkanie pod ich nieobecność. Oceniając wezmą pod uwagę m.in. relacje z dziećmi, dbałość o ich zdrowie i prawidłowe odżywianie oraz planowanie aktywności.

Pod koniec każdego odcinka bohaterki spotkają się, podzielą wrażeniami, a także wymienią się doświadczeniami. Mama, która zyska największą przychylność pozostałych pań, wygra wakacje dla swojej rodziny.

Program oparty będzie na formacie „Mom of the week”, który został stworzony przez brytyjską firmę Can’t Stop. TVN będzie jedną z pierwszych stacji, która pokaże ten reality-show, wcześniej trafi on na antenę francuskiej stacji D8. Za produkcję wykonawczą polskiej wersji odpowiada Golden Media Polska.

Cykl „Mama kontra mama” na antenie TVN będzie można oglądać w niedziele o godz. 18.00. Pierwszy z sześciu odcinków programu widzowie zobaczą 7 września br. Dotąd w tym paśmie TVN nadawał reality-show „Ugotowani”, który od jesieni emitowany będzie pięć razy w tygodniu (więcej na ten temat).

„Mama kontra mama” to drugi nowy format z gatunku reality-show, który znajdzie się w jesiennej ramówce TVN. Pierwszym będzie program „Kto poślubi mojego syna” (przeczytaj o nim więcej).

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, iż średni udział TVN w lipcu br. wyniósł 10,48 proc. (więcej na ten temat).

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?