SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Mamo, to ja' liderem miesięczników dla rodziców

Najchętniej kupowanym miesięcznikiem dla rodziców w styczniu 2009 roku był magazyn "Mamo, to ja" (Edipresse Polska). Największy spadek sprzedaży zanotowało natomiast pismo "Dziecko" (Agora).

Sprzedaż ogółem miesięcznika "Mamo, to ja" w styczniu 2009 r. wyniosła 104 762 egz. i była o 3 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Mam dziecko" (Wydawnictwo Bauer), który w styczniu sprzedał się w ilości 103 166 egz. (spadek o 10 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się miesięcznik "Dziecko" (Agora SA) ze sprzedażą ogółem na poziomie 80 558 egz. (spadek o 19 proc.).

styczeń


2009

2008

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Mamo, to ja 104 762 101 668
Mam Dziecko 103 166 115 274
Dziecko 80 558 99 503
Twoje dziecko 64 114 68 167
M jak mama 46 012 47 417
Rodzice 43 505 26 570
Twój maluszek 17 067 19 749

Porównując dane z stycznia b.r. do danych z poprzedniego miesiąca, widać, że największy wzrost sprzedaży ogółem odnotował miesięcznik "Mamo, to ja".

2009/2008


styczeń

grudzień

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Mamo, to ja 104 762 94 306
Mam Dziecko 103 166 87 734
Dziecko 80 558 95 484
Twoje dziecko 64 114 76 809
M jak mama 46 012 66 527
Rodzice 43 505 74 836
Twój maluszek 17 067 17 777

Dołącz do dyskusji: 'Mamo, to ja' liderem miesięczników dla rodziców

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl