SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Mamo, to ja' liderem miesięczników dla rodziców

Najchętniej kupowanym miesięcznikiem dla rodziców w styczniu 2009 roku był magazyn "Mamo, to ja" (Edipresse Polska). Największy spadek sprzedaży zanotowało natomiast pismo "Dziecko" (Agora).

'Mamo, to ja' liderem miesięczników dla rodziców

Sprzedaż ogółem miesięcznika "Mamo, to ja" w styczniu 2009 r. wyniosła 104 762 egz. i była o 3 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Mam dziecko" (Wydawnictwo Bauer), który w styczniu sprzedał się w ilości 103 166 egz. (spadek o 10 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się miesięcznik "Dziecko" (Agora SA) ze sprzedażą ogółem na poziomie 80 558 egz. (spadek o 19 proc.).

styczeń


2009

2008

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Mamo, to ja 104 762 101 668
Mam Dziecko 103 166 115 274
Dziecko 80 558 99 503
Twoje dziecko 64 114 68 167
M jak mama 46 012 47 417
Rodzice 43 505 26 570
Twój maluszek 17 067 19 749

Porównując dane z stycznia b.r. do danych z poprzedniego miesiąca, widać, że największy wzrost sprzedaży ogółem odnotował miesięcznik "Mamo, to ja".

2009/2008


styczeń

grudzień

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Mamo, to ja 104 762 94 306
Mam Dziecko 103 166 87 734
Dziecko 80 558 95 484
Twoje dziecko 64 114 76 809
M jak mama 46 012 66 527
Rodzice 43 505 74 836
Twój maluszek 17 067 17 777
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 'Mamo, to ja' liderem miesięczników dla rodziców

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl