SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Mamo, to ja' liderem, mimo mniejszej sprzedaży

Najchętniej kupowanym miesięcznikiem dla rodziców w listopadzie2008 roku był magazyn "Mamo, to ja" (Edipresse Polska SA).Największy wzrost sprzedaży zanotowało natomiast pismo "Rodzice"(G+J Polska).

Sprzedaż ogółem "Mamo, to ja" w listopadzie 2008 r. wyniosła 107313 egz. i była o 15 proc. niższa niż w analogicznym miesiącuubiegłego roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasyopracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Mam dziecko" (WydawnictwoBauer), który w listopadzie sprzedał się w ilości 86 419 egz.(wzrost o 1 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się "Dziecko"(Agora SA) ze sprzedażą ogółem na poziomie 83 660 egz. (spadek o 21proc.).

listopad


2008

2007

ZKDPSprzedaż ogółem
Mamo, to ja107313126862
Mam Dziecko86 41985 698
Dziecko84 611107220
Twoje dziecko69 82068 663
Rodzice47 35142 172
M jak mama42 26345 337
Twój maluszek17 72322 860

Porównując dane z listopada ur. do danych z poprzedniegomiesiąca, widać, że największy wzrost sprzedaży ogółem odnotowałmiesięcznik "Mam dziecko".

2008


listopad

październik

ZKDPSprzedażogółem
Mamo, to ja107313102081
Mam Dziecko86 41976 380
Dziecko84 61183 660
Twoje dziecko69 82094 879
Rodzice47 35163 359
M jak mama42 26345 057
Twój maluszek17 72320 044

Dołącz do dyskusji: 'Mamo, to ja' liderem, mimo mniejszej sprzedaży

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl