'Mamo, to ja' liderem, mimo mniejszej sprzedaży

Najchętniej kupowanym miesięcznikiem dla rodziców w listopadzie2008 roku był magazyn "Mamo, to ja" (Edipresse Polska SA).Największy wzrost sprzedaży zanotowało natomiast pismo "Rodzice"(G+J Polska).

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Sprzedaż ogółem "Mamo, to ja" w listopadzie 2008 r. wyniosła 107313 egz. i była o 15 proc. niższa niż w analogicznym miesiącuubiegłego roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasyopracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Mam dziecko" (WydawnictwoBauer), który w listopadzie sprzedał się w ilości 86 419 egz.(wzrost o 1 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się "Dziecko"(Agora SA) ze sprzedażą ogółem na poziomie 83 660 egz. (spadek o 21proc.).

Porównując dane z listopada ur. do danych z poprzedniegomiesiąca, widać, że największy wzrost sprzedaży ogółem odnotowałmiesięcznik "Mam dziecko".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"