– Zależy nam na tym, aby RMF Maxx było postrzegane jako stacja, która nie tylko gra hity, ale robi to w tempie i stylu trafiającym do młodych słuchaczy. "Banger za Bangerem" to nasza deklaracja świeżości, energii i autentyczności, a przede wszystkim komunikacji, która naprawdę przemawia do osób w wieku 18–30 lat – mówi Jarosław Pioterczak, dyrektor programowy RMF Maxx.
Głównym bohaterem kampanii jest Fukaj, będący w czołówce Spotify TOP 50 Polska z utworem "Zabiorę Cię" feat. Vito Bambino, który od dawna cieszy się dużą obecnością na antenie RMF Maxx.
Spoty i komunikacja digitalowa mają podkreślać pełen energii i współczesny charakter stacji oraz szybki dostęp do najgorętszych hitów w formie "bangerów".
Kampania potrwa od grudnia do stycznia i będzie prowadzona równolegle w kanałach digital oraz na antenie RMF Maxx.












