PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Własna strona to dopiero początek" hasłem pierwszej kampanii wizerunkowej home.pl. W reklamie Kamil Szeptycki
„Własna strona to dopiero początek" hasłem pierwszej kampanii wizerunkowej home.pl. W reklamie Kamil Szeptycki
Wyborcza.pl podkreśla w reklamach, że "pisze o tym, co ma znaczenie"
Wyborcza.pl podkreśla w reklamach, że "pisze o tym, co ma znaczenie"
Wałbrzych reklamuje się jako „Miasto z widokami”
Interia Sport z kampanią „Żyjemy sportem”. „Komunikacja obrazuje pasję życia sportem” (wideo)
Interia Sport z kampanią „Żyjemy sportem”. „Komunikacja obrazuje pasję życia sportem” (wideo)
Radcy prawni reklamują się kampanią wizerunkową
Ministerstwo Zdrowia planuje kampanię promującą krwiodawstwo, potrzebna agencja
Aplikacja Blix z pierwszą kampanią wizerunkową
Aplikacja Blix z pierwszą kampanią wizerunkową
Żywiec Zdrój w nowej kampanii chwali się osiągnięciem neutralności plastikowej
Żywiec Zdrój w nowej kampanii chwali się osiągnięciem neutralności plastikowej
T-Mobile ufundował mural oczyszczający powietrze w Warszawie
T-Mobile ufundował mural oczyszczający powietrze w Warszawie
Kulesza, Głowacki i Banasiuk twarzami kampanii „Player się zmienił - nie znasz, to poznaj!” (wideo)
Kulesza, Głowacki i Banasiuk twarzami kampanii „Player się zmienił - nie znasz, to poznaj!” (wideo)
eSky.pl zajmie się kampanią wizerunkową Polski za granicą
eSky.pl zajmie się kampanią wizerunkową Polski za granicą
Bank Pekao z NBP przekonują do patriotyzmu gospodarczego w kampanii "Warto być Polakiem"
Bank Pekao z NBP przekonują do patriotyzmu gospodarczego w kampanii "Warto być Polakiem"
RMF Classic świętuje 18. urodziny. Ruszyła kampania wizerunkowa
RMF Classic świętuje 18. urodziny. Ruszyła kampania wizerunkowa
Multikino głosem Fisza zachęca „Zatrać się w niezwykłych opowieściach"
Multikino głosem Fisza zachęca „Zatrać się w niezwykłych opowieściach"
Szczecin reklamuje się jako "zielone miasto" (wideo)
Szczecin reklamuje się jako "zielone miasto" (wideo)
Producent chemii budowlanej Sika z nietypową kampanią wizerunkową