Nowa kampania wizerunkowa Komputronika została przygotowana z myślą o ostatnich miesiącach roku, podczas których na klientów czeka najwięcej korzystnych cenowo ofert.
Oprócz dwóch dużych spotów wideo, widzowie będą mogli obejrzeć również autorskie materiały Daniela Midasa publikowane w jego mediach społecznościowych.
Kampania ma na celu angażowanie odbiorcy, dlatego na miłośników konkursów z atrakcyjnymi nagrodami czekają wyzwania.

Materiały promocyjne Komputronik będą dystrybuowane wielokanałowo: stacjonarnie, na stronie internetowej, w social mediach oraz w aplikacji.
Kampania potrwa cały miesiąc.
Daniel Midas to stand-uper, który zasłynął z satyrycznego komentowania w internecie programu TVP "Sprawa dla reportera". Jego odcinki z serii "Szopka dla reportera" zyskały wielką popularność w mediach społecznościowych. Na TikToku ma prawie 819 tys. obserwujących. Na YouTubie z kolei doczekał się już 480 tys. subskrypcji.











