Głównym celem kampanii jest budowa świadomości marki Ambition w kontekście wysokiej jakości produktów oraz atrakcyjnych cen.
Kampania wspiera produkty takie jak zastawy stołowe, garnki i patelnie oraz kuchenny sprzęt elektro (Dajar posiada w swoim portfolio "kuchennym" czajniki elektryczne, tostery, gofrownice, frytkownice, miksery, blendery i przenośne kuchenki).
AI, by było taniej
- W celu obniżenia kosztów kreacji i alokowania większej części budżetu w mediach, agencja wykorzystała narzędzia AI do tworzenia kreacji. Zarówno postaci bohaterów na KV jak i spoty, nagrania voice over oraz kreacje statyczne bazowały na elementach wygenerowanych przez narzędzia AI. Podejście to poskutkowało możliwością przeprowadzenia zasięgowej, multikanałowej kampanii – dodaje Anna Janduła, digital manager w Dajar.

Agencja ASAP&ASAP odpowiada za kompleksową obsługę kampanii - od strategii i koncepcji, przez produkcję materiałów kampanijnych (w tym spotu digital stworzonego z wykorzystaniem narzędzi AI), po zakup i optymalizację mediów w ramach kampanii social media.
Kampania potrwa do 23 grudnia. Prowadzona jest pod hasłem "Ambitna jakość, Rozsądna cena". Ma charakter digitalowy, wykorzystane w niej są formaty wideo oraz formaty statyczne i animowane, obejmuje platformy i kanały takie jak m.in.: YouTube, Facebook, Instagram czy TikTok.
Dopełnieniem kampanii są działania influencerskie z zasięgowymi twórcami. Będą one prowadzone na platformie Instagram
Ambition. Ambitna jakość, rozsądna cena 15”

Agencja ASAP&ASAP obsługuje digitalowo brandy z portfolio Dajar - Ambition, Velkea i Emalia Olkusz. Działania są prowadzone na rynku polskim oraz wybranych rynkach zagranicznych.











