Orlen rusza z nową kampanią. Pokazuje w niej energię w codzienności

Orlen rozpoczął nową odsłonę kampanii wizerunkowej. Akcentuje w niej wpływ swoich inwestycji na codzienne życie – od energii w domu po podróże i usługi.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Orlen rusza z nową kampanią. Pokazuje w niej energię w codzienności
Orlen z nową odsłoną kampanii

Nowy spot trwa 45 sekund i osadza strategiczne projekty Orlenu w konkretnych sytuacjach: w domu, w pracy i w podróży. Celem jest pokazanie, że działalność grupy wykracza poza stacje paliw i obejmuje szeroki ekosystem usług oraz technologii towarzyszących milionom osób.

W materiale pojawiają się elementy, które spółka wskazuje jako filary: prąd i gaz w mieszkaniach, projekty wiatrowe i fotowoltaiczne, elektromobilność, wygodne podróżowanie oraz oferta dla konsumentów i biznesu. Wymienione są też technologie, wydobycie surowców, a także sponsoring sportu i kultury.

Twórcy kampanii podkreślają, że Orlen ma dostarczać „energię do działania” dla ludzi, firm i gospodarki. Przekaz łączy infrastrukturę energetyczną ze źródłami energii, które mają wzmacniać niezależność, stabilność i bezpieczeństwo.

Zaproszenie do współtworzenia

Hasłem przewodnim jest „Róbmy”. Ma ono zapraszać odbiorców do współtworzenia zmian, które wpływają na jakość życia i poszerzają możliwości wyboru. Firma stawia na narrację o praktycznym zastosowaniu inwestycji w codziennych sytuacjach.

W tej odsłonie kampania rozszerza perspektywę z listy projektów na pokazanie ich miejsca w rutynie dnia.

Kampania jest emitowana w telewizji, kinach, internecie i z wykorzystaniem reklamy zewnętrznej. Za kreację odpowiada agencja Just, reżyserię spotu powierzono Michałowi Misińskiemu, produkcję zrealizował Film Produkcja, a planowanie i zakup mediów prowadzi agencja re58.

ORLEN - Energia jutra zaczyna się dziś. Róbmy z nią to, co chcemy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7