Celem kampanii jest przede wszystkim pokazanie, że podróż z PKP Intercity to więcej niż przejazd z punktu A do punktu B. Podróż pociągiem to emocje, wspólnota i doświadczenie. Poprzez komunikację marka promuje ideę eco-friendly travel, czyli świadomego i ekologicznego podróżowania, pokazując przy tym jak równocześnie odkrywać lokalną i autentyczną Polskę, pełną różnorodności, ludzi i historii. Oprócz emocjonalnego akcentu kampania ma pokazać kolej jako nowoczesny środek transportu.
Kampania podkreśla, że kolej to nie tylko sposób na podróżowanie, lecz także codzienny dojazd do pracy czy szkoły, również na trasach przez lata nieobsługiwanych, jak Łomża, czy dawniej nieatrakcyjnych czasowo, jak Gorzów–Poznań.
Zakres działań
Działania w ramach kampanii mają zasięg ogólnopolski i prowadzone są szeroko w kanałach social media z wykorzystaniem wideo czy kreacji graficznych. Ponadto PKP Intercity przygotowało w ramach działań 30-sekundowe spoty do emisji w wybranych największych stacjach radiowych, które już można usłyszeć w rozgłośniach w całej Polsce.

Z początkiem grudnia ruszyły również działania na nośnikach digital out-of-home. Kreacje reklamowe opowiadają m.in. o tworzeniu wspomnień podczas jazdy pociągami PKP Intercity oraz o traktowaniu kolei jako elementu codziennego stylu życia.
Koncepcję działań opracowano wewnętrznie w PKP Intercity. Całość potrwa do końca roku.











