Kampania VeloBanku, która będzie przypominać klientom o najważniejszych wartościach, będzie prowadzona wielokanałowo: w mailingu do klientów, systemie CRM czy pętlach wideo w oddziałach banku, a także na nośnikach reklamowych w centrali oraz w komunikacji PR i wewnętrznej.
W planach jest także landing page na stronie internetowej VeloBanku, gdzie przekaz będzie towarzyszył klientom przez cały przedświąteczny i świąteczny czas.
Twarzą kampanii "Podaruj więcej #love na święta" jest ambasadorka VeloBanku Magdalena Różczka.
Aktorka w świątecznej stylizacji zachęca do tego, by w grudniowym zgiełku znaleźć czas na docenianie ludzi, którzy są obok nas, zwolnić tempo i podarować bliskim to, co ważne, a więc uwagę, troskę i ciepło. Każdy taki gest może zbudować świąteczną atmosferę wsparcia i sprawić, że te grudniowe dni będą bardziej przepełnione miłością — czytamy w komunikacie prasowym banku.

– Nasza kampania to zaproszenie do zwolnienia, do zauważenia bliskich i podarowania im tego, co bezcenne, czyli czasu i uwagi. Kampanią "Podaruj więcej #love na święta" po raz kolejny pokazujemy, że rozumiemy codzienne wyzwania naszych klientów i chcemy ich wspierać nie tylko finansowo, ale także inspirować do tego, by kierowali się w życiu tym, co najważniejsze – mówi Agnieszka Rzepkowska, dyrektorka marketingu VeloBanku.











