Aktorka siedzi na stylowej kanapie, wizualnie nawiązującej do tylnego siedzenia samochodu – w charakterystycznym, zielonym kolorze banku. W tle widać salon samochodowy i parę spodziewającą się dziecka, która ogląda auto na sprzedaż.
Magdalena Różczka, spoglądając na nich mówi, że powinni zdecydować się na większy pojazd. Kiedy przyszły tata próbuje nieśmiało się wtrącić, aktorka od razu ma rozwiązanie, którym jest pożyczka gotówkowa na dowolny cel w VeloBanku.
– Estetyka Wesa Andersona, z pastelowymi kolorami i symetrycznymi kadrami, Magda Różczka wcielająca się w znane postaci-ikony, silna ekspozycja marki VeloBanku, a także nasz charakterystyczny i rozpoznawalny element komunikacji, czyli zielona kanapa jako symbol wygody – ciągłość estetyczna, a nie przypadek – mówi Agnieszka Rzepkowska, dyrektor departamentu marketingu w VeloBanku.

Szczególny moment kampanii
Promowana w kampanii pożyczka gotówkowa to propozycja dla osób zainteresowanych ofertą kredytową. Konsumenci mogą zawnioskować o kwotę do 200 tys. zł, a w przypadku dwóch pożyczkobiorców - nawet do 300 tys. zł.
Start kampanii pożyczkowej zbiegł się z rozpoczęciem nowej promocji VeloPolecenie. Klient, który w okresie trwania promocji weźmie kredyt lub pożyczkę gotówkową, spełni pozostałe warunki promocji i poleci skorzystanie z nich innym osobom, może otrzymać nawet 2 500 zł nagrody, a osoba, która skorzysta z polecenia i spełni warunki promocji otrzyma nagrodę w wysokości 500 zł.

Nowa odsłona kampanii będzie prowadzona w wielu kanałach komunikacji. W jej ramach będą emitowane 15-sekundowe spoty w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Kreacje pojawią się w internecie i mediach społecznościowych. Działania obejmą także banery, pushe i komunikaty w bankowości elektronicznej.
Za kreację odpowiadała VerdeAgency, spot reklamowy został opracowany przez Papaya Films. Za zakup mediów odpowiadał Initiative Media, a agencja ZOOM bsc wspierała VeloBank w działaniach PR.











