"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Energa, należąca do grupy Orlen, zaczęła wizerunkową kampanię reklamową pod hasłem "Energa. Razem włączamy emocje". Akcję wspólnie z działem marketingu spółki przygotowały firmy marketingowe Just, Motion Brand i re58.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:
"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi
Kadr z reklamy Energi

Kampania podkreśla, że Energa jest partnerem znanych w kraju i na świecie instytucji oraz wydarzeń (takich jak Polska Filharmonia Bałtycka czy Festiwal Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni) oraz sponsorem drużyn sportowych (m.in. siatkarzy Energi Trefla Gdańsk i AZS Olsztyn, koszykarzy Energi Trefla Sopot i Energi Czarnych Słupsk).

Firma wspiera też mniejsze inicjatywy, takie jak kobieca drużyna mistrzyń Polski w rugby Energa Biało-Zielone Ladies Gdańsk.

W reklamach pojawia się motyw włącznika, wprowadzony w komunikacji marki Energa rok temu. Celem jest pokazanie, że Energa, działając zgodnie z zasadą społecznej odpowiedzialności biznesu, angażuje się w liczne inicjatywy sportowe, kulturalne, a także projekty z obszaru edukacji czy mające na celu troskę o środowisko.

– W tej kampanii mówimy o emocjach, które budują poczucie bycia razem – radości kibicowania, wzruszeniu na koncertach, dumie ze wspólnego zaangażowania. W spocie oddajemy te emocje dzięki obecności sportowców, muzyków, kibiców i naszych pracowników. To oni na co dzień tworzą energię, którą chcemy się dzielić z otoczeniem. Zależy nam na tym, by każdy widz poczuł, że Energa to nie tylko dostawca energii, ale przede wszystkim marka bliska ludziom – obecna tam, gdzie rodzą się emocje i budujące historie, gdzie tworzą się wartości – podkreśla Magdalena Marszałkowska, dyrektor departamentu marketingu Energi.

– Ważnym elementem spotu jest podkreślenie tego, co dziś jest ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej – poczucia bezpieczeństwa i spokoju. Dzięki temu, że Energa jest stabilnym partnerem, odbiorcy mogą się nimi cieszyć w swoich domach i przedsiębiorstwach – dodaje.

Kampania obejmuje internet, radio, kina, prasę (tytuły ogólnopolskie i lokalne) oraz outdoor (w Gdańsku powstanie mural ilustrujący radość kibicowania żółto-czarnym drużynom Energi Trefla z Gdańska i Sopotu).

Za pomysł kreatywny i przygotowanie formatów odpowiada departament marketingu Energi i agencja Just, a za planowanie i zakup mediów – agencja re58. Reżyserią spotu zajął się Dawid Powicki, a realizacją – dom produkcyjny Motion Brand.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Canal+ jak Netflix. Dostęp tylko w jednym domu

Canal+ jak Netflix. Dostęp tylko w jednym domu