Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Niecałe 300 tys. widzów oglądało w TVN drugi sezon programu "Unboxing. Wielkie otwarcie" – wynika z danych Nielsena. Najpopularniejszy odcinek zgromadził przed telewizorami średnio 395 tys. osób.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?
Damian Michałowski

Stacja TVN ruszyła z emisją drugiego sezonu programu "Unboxing. Wielkie otwarcie" na początku października. Program prowadzony przez Damiana Michałowskiego był emitowany w sobotnie popołudnia o godz. 17:20 (z wyjątkiem dwóch ostatnich odcinków, przesuniętych z powodu transmisji konkursu skoków narciarskich na godz. 18:20).

W analizowanym okresie emisji, między 4 października a 29 listopada, drugi sezon "Unboxing. Wielkie otwarcie" przyciągał do TVN średnio 280 tys. widzów, co przekładało się na 2,76 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej, 4,19 proc. wśród widzów w grupie wiekowej 16-49 i 3,74 proc. w grupie 16-59 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Najwyższą oglądalność miał przedostatni odcinek z 22 listopada, który obejrzało średnio 395 tys. osób. W trakcie dziewięciu tygodni emisji programu średnia oglądalność nie spadła poniżej 199 tys. osób (odcinek z 25 października). Finał rywalizacji drużyn rozszyfrowujących tajemnicze gadżety obejrzało w TVN średnio 381 tys. odbiorców.

"Unboxing. Wielkie otwarcie" to format, który powstał we współpracy z platformą sprzedażową Amazon. Producentem wykonawczym programu na zlecenie TVN jest firma Wiernik Pro, a pomysłodawcą formatu i producentem komercyjnym odpowiedzialnym za współpracę z partnerami – Content Spot. Nagrodą główną w tej edycji była kwota 50 tys. złotych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Canal+ jak Netflix. Dostęp tylko w jednym domu

Canal+ jak Netflix. Dostęp tylko w jednym domu