Stacja TVN ruszyła z emisją drugiego sezonu programu "Unboxing. Wielkie otwarcie" na początku października. Program prowadzony przez Damiana Michałowskiego był emitowany w sobotnie popołudnia o godz. 17:20 (z wyjątkiem dwóch ostatnich odcinków, przesuniętych z powodu transmisji konkursu skoków narciarskich na godz. 18:20).
W analizowanym okresie emisji, między 4 października a 29 listopada, drugi sezon "Unboxing. Wielkie otwarcie" przyciągał do TVN średnio 280 tys. widzów, co przekładało się na 2,76 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej, 4,19 proc. wśród widzów w grupie wiekowej 16-49 i 3,74 proc. w grupie 16-59 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Najwyższą oglądalność miał przedostatni odcinek z 22 listopada, który obejrzało średnio 395 tys. osób. W trakcie dziewięciu tygodni emisji programu średnia oglądalność nie spadła poniżej 199 tys. osób (odcinek z 25 października). Finał rywalizacji drużyn rozszyfrowujących tajemnicze gadżety obejrzało w TVN średnio 381 tys. odbiorców.
"Unboxing. Wielkie otwarcie" to format, który powstał we współpracy z platformą sprzedażową Amazon. Producentem wykonawczym programu na zlecenie TVN jest firma Wiernik Pro, a pomysłodawcą formatu i producentem komercyjnym odpowiedzialnym za współpracę z partnerami – Content Spot. Nagrodą główną w tej edycji była kwota 50 tys. złotych.











