SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mann i Materna reklamują kredyt hipoteczny w Kredyt Banku (wideo)

Z udziałem Wojciecha Manna i Krzysztofa Materny rozpoczęła się kampania reklamowa kredytów hipotecznych oferowanych przez Kredyt Bank. Akcję przygotowały firmy Just, Opus Film, Face Addicted i Starcom.

Kampania kredytów hipotecznych w Kredyt Banku podkreśla, że oferta ta zakłada zerową prowizję za udzielenie kredytu, zerowy wkład własny oraz premię za aktywne korzystanie z innych usług w tym banku. Twarzami akcji - prowadzonej pod hasłem „Zmień mieszkanie na lepsze” - są Wojciech Mann i Krzysztof Materna występujący m.in. w dwóch spotach telewizyjnych. - Pierwsza reklama jest skierowana do osób, które mają już własne mieszkanie, ale myślą o poprawie warunków mieszkaniowych. Drugi spot ma trafić przede wszystkim do osób, które są zainteresowane zakupem swojego pierwszego mieszkania - opisuje Agnieszka Nachyła, dyrektor departamentu marketingu bankowości hipotecznej w Kredyt Banku.

>>> Kredyt Bank zadowolony z kampanii z Mannem i Materną. „Jest lepiej niż planowaliśmy”

Przypomnijmy, że Mann i Materna reklamują Kredyt Bank od połowy maja br. (więcej o tej współpracy). Wcześniej wystąpili w trzech reklamach konta osobistego oferowanego przez bank.

>>> Reklamy bez pomysłu - branża o Kredyt Banku z Mannem i Materną



Obecna kampania od 11 września obejmuje telewizję (m.in. w TVP1, TVP2, TVN, TVN24, TVN7, TV4, Polsat Sport, Polsat Sport Extra oraz stacjach tematycznych z pakietów Discovery i Atmedia), prasę („Gazeta Wyborcza”, „Rzeczpospolita”, „Wprost”, regionalne wydania „Polski” i „Echa Miasta”), internet (Wp.pl., Onet.pl, Totalmoney.pl, Comperia.pl, Bankier.pl, specjalny miniserwis), outdoor (nośniki w często uczęszczanych punktach miast) oraz placówki Kredyt Banku (materiały BTL).

 

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Just, natomiast spoty wyreżyserował Jan Hryniak, a wyprodukował dom produkcyjny Opus Film. Za działania w social mediach jest odpowiedzialna agencja Face Addicted, a za zakup mediów - dom mediowy Starcom. Akcja potrwa do 23 października.

Dołącz do dyskusji: Mann i Materna reklamują kredyt hipoteczny w Kredyt Banku (wideo)

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
takitam
Słabe.... słabe
słabe
odpowiedź
User
york
jak tylko kredyt ma wymagana dostepnosc to jestem za, a jesli przecietnego polaka na niego niestac... no coz... to po co to reklamowac ?
odpowiedź
User
oliwia
teraz im bardziej cos rozreklamowane tym bardziej niedostepne albo naszpikowane jakimis kruczkami i gwiazdkami
odpowiedź