SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Marcin Dobrzyniecki po czterech latach pracy odchodzi z IDMnetu

Po prawie czterech latach pracy Marcin Dobrzyniecki rozstaje się z firmą IDMnet, biurem sprzedaży reklam Grupy ZPR Media, w którym pełnił ostatnio funkcję dyrektora generalnego ds. internetu - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.

Marcin Dobrzyniecki Article

Rzeczniczka Grupy ZPR Media potwierdziła nam, że Marcin Dobrzyniecki odejdzie z IDMnetu w kwietniu br. Nie podjęto jeszcze decyzji, kto w firmie przejmie jego obowiązki.

Dobrzyniecki przekazał nam, że po odejściu z IDMnetu pozostanie w branży mediów, natomiast szczegółów na razie nie podaje.

Pracę w IMDnecie Marcin Dobrzyniecki zaczął wiosną 2014 roku. Pełnił różne funkcje w kierownictwie, m.in. dyrektora zarządzającego, a w styczniu ub.r. został dyrektorem generalnym ds. internetu.

Wcześniej przez 5,5 roku pracował w portalu NK.pl (m.in. jako pełnomocnik zarządu ds. wpływów i rozwoju) oraz przez 6 lat w Interii (jako dyrektor produktów reklamowych).

Dobrzyniecki to kolejny menedżer odchodzący z IDMnetu. Jesienią ub.r. z firmą rozstali się dyrektor strategiczna ds. sprzedaży Maja Biniewicz (przeszła do Grupy MullenLowe, w której objęła funkcję digital chief officera) oraz wiceprezes Konrad Łaski. Z Grupy ZPR Media odeszli również Agnieszka Starewicz-Jaworska, (była dyrektorem wydawniczym serwisu SE.pl, z początkiem lutego została szefową obszaru zdrowia i medycyny w Bonnier Business Polska) oraz Grzegorz Wiejak, szef marketingu Nowa TV.

Pod koniec ub.r. Grupa ZPR Media sprzedała Telewizji Polsat za ok. 103 mln zł 100 proc. udziałów spółek nadających kanały Eska TV, Eska TV Extra, Eska Rock TV, Polo TV i Vox Music TV oraz 34 proc. udziałów nadawcy Fokus TV i Nowa TV (z opcją dokupienia kolejnych 15 proc.). W konsekwencji z początkiem br. Polsat Media przejął od IMDnetu sprzedaż oferty reklamowej tych stacji.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Marcin Dobrzyniecki po czterech latach pracy odchodzi z IDMnetu

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pracownik
Marcin gratuluje decyzji!!
7 0
odpowiedź
User
Burg
Mam wrażenie, że telewizja jako taka nie wypaliła firmie ZPR. Nie mówię o kanałach, ale o całym zapleczu, sprzedaży powierzchni reklamowych, łączeniu różnych mediów. Firma wyraźnie wycofuje się do mediów papierowych i radiowych, które przynoszą dobry pieniądz, na których ludzie się znają.
3 0
odpowiedź
User
zaciekawiony
Co sie dzieje w tej firmie ze tyle ludzi stamtąd ucieka ?
5 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing