WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Piotr Laskowski nowym redaktorem naczelnym „Muratora”, Anna Wrońska odchodzi po 18 latach

Gorący temat

Piotr Gliński: Polska Fundacja Narodowa robi dużo, krytykują ją dziennikarscy „wujkowie dobra rada”

0

Marcin Dobrzyniecki po czterech latach pracy odchodzi z IDMnetu

2018-02-09 A A A KOMENTARZE: 3 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Po prawie czterech latach pracy Marcin Dobrzyniecki rozstaje się z firmą IDMnet, biurem sprzedaży reklam Grupy ZPR Media, w którym pełnił ostatnio funkcję dyrektora generalnego ds. internetu - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.

Marcin Dobrzyniecki Marcin Dobrzyniecki

Rzeczniczka Grupy ZPR Media potwierdziła nam, że Marcin Dobrzyniecki odejdzie z IDMnetu w kwietniu br. Nie podjęto jeszcze decyzji, kto w firmie przejmie jego obowiązki.

Dobrzyniecki przekazał nam, że po odejściu z IDMnetu pozostanie w branży mediów, natomiast szczegółów na razie nie podaje.

Pracę w IMDnecie Marcin Dobrzyniecki zaczął wiosną 2014 roku. Pełnił różne funkcje w kierownictwie, m.in. dyrektora zarządzającego, a w styczniu ub.r. został dyrektorem generalnym ds. internetu.

Wcześniej przez 5,5 roku pracował w portalu NK.pl (m.in. jako pełnomocnik zarządu ds. wpływów i rozwoju) oraz przez 6 lat w Interii (jako dyrektor produktów reklamowych).

Dobrzyniecki to kolejny menedżer odchodzący z IDMnetu. Jesienią ub.r. z firmą rozstali się dyrektor strategiczna ds. sprzedaży Maja Biniewicz (przeszła do Grupy MullenLowe, w której objęła funkcję digital chief officera) oraz wiceprezes Konrad Łaski. Z Grupy ZPR Media odeszli również Agnieszka Starewicz-Jaworska, (była dyrektorem wydawniczym serwisu SE.pl, z początkiem lutego została szefową obszaru zdrowia i medycyny w Bonnier Business Polska) oraz Grzegorz Wiejak, szef marketingu Nowa TV.

Pod koniec ub.r. Grupa ZPR Media sprzedała Telewizji Polsat za ok. 103 mln zł 100 proc. udziałów spółek nadających kanały Eska TV, Eska TV Extra, Eska Rock TV, Polo TV i Vox Music TV oraz 34 proc. udziałów nadawcy Fokus TV i Nowa TV (z opcją dokupienia kolejnych 15 proc.). W konsekwencji z początkiem br. Polsat Media przejął od IMDnetu sprzedaż oferty reklamowej tych stacji.

Autor: tw

Wiecej informacji: Marcin Dobrzyniecki, IDMnet, ZPR Media

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia