SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marcin Prokop i Czesław Mozil z reklam Play przechodzą do T-Mobile (wideo)

Startuje kampania reklamowa T-Mobile z udziałem prezentera Marcina Prokopa i piosenkarza Czesława Mozila. Obaj latem ub.r. promowali konkurencyjną sieć Play.

Spot T-Mobile z Prokopem i Mozilem tak jak poprzednie reklamy tej sieci rozgrywa się w windzie. Prezenter i piosenkarz zachęcają do przeniesienia numeru do T-Mobile. Wysoki Prokop symbolizuje wielki zasięg sieci, a sympatyczny Mozil - jej świetną obsługę klienta.

W reklamach są też prezentowane nowe smartfony dostępne w T-Mobile od złotówki: Samsunga Galaxy Core Plus i Samsunga Galaxy S5 (premiera tego drugiego nastąpi 11 kwietnia - więcej na ten temat).

Przypomnijmy, że w styczniu i lutym br. w kampanii reklamowej T-Mobile wystąpiła inna znana osoba - piosenkarz Zbigniew Wodecki (przeczytaj więcej i obejrzyj spoty).

Obecność Marcina Prokopa i Czesława Mozila w reklamach T-Mobile jest o tyle znacząca, że w ub.r. obaj wystąpili, jako jedni z kilkunastu celebrytów, w kampaniach Play. Prokop promował ofertę Play Online (obejrzyj spoty), a Mozil - Formułę Mini Max na Kartę (zobacz reklamy).

Co więcej, ostatnio to Playowi udało się zaangażować do reklam gwiazdy, które wcześniej promowały konkurencję. W styczniu w kampanii sieci pojawił się kabaret Mumio, poprzednio przez wiele lat związany z Plusem (przeczytaj o tym więcej).

Nowa akcja reklamowa T-Mobile obejmuje telewizję (największe kanały ogólnopolskie i stacje tematyczne), radio, internet (m.in. serwisy społecznościowe) oraz outdoor (nośniki wielkoformatowe).

Kreację kampanii przygotowała agencja G7, która tym samym kończy obsługę sieci utraconą w lutym br. w przetargu na rzecz DDB Warszawa (więcej na ten temat). Działania w internecie realizuje agencja Engine, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: Marcin Prokop i Czesław Mozil z reklam Play przechodzą do T-Mobile (wideo)

36 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
krzysiek
Dno i metr mułu. Agencji G7 gratulujemy polotu i finezji oraz sucharospotu na poziomie Strasburgera.
odpowiedź
User
dupościsk
T-mobile po raz kolejny pokazał, że zasługuje na miano lidera beznadziejności i tandety...
odpowiedź
User
Loster
~krzysiek rozumiem, że przy spotkach z mumio w Play podobne miałeś nastawienie ;) akurat tą dwójkę w spocie dobrze dobrali przynajmniej jest zabawnie
odpowiedź