Margaret i Mateusz Grędziński śpiewająco reklamują Formułę Duet w Play (wideo)

W nowej kampanii reklamowej Formuły Duet w Play występują piosenkarka Margaret i Mateusz Grędziński, zwycięzca siódmej edycji „Voice of Poland”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Grandes Kochonos, Artegence, Isobar Polska, Plej i MediaCom Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Margaret i Mateusz Grędziński śpiewająco reklamują Formułę Duet w Play (wideo)

W spocie z kampanii Margaret i Mateusz Grędziński wspólnie wykonują klasyczną piosenkę „Something stupid”. Oboje występowali razem w siódmej edycji „Voice of Poland”. W finałowym odcinku zaśpiewali wspólnie piosenkę „Just the Two of Us”.

Kampania podkreśla, że w Formule Duet w Play abonament w umowie bez telefonu dla osób przenoszących numery z innych sieci wynosi 45 zł, a nie jak poprzednio 55 zł.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/okean-elzy-play-na-karte-polaczenia-sms-y-na-ukraine ##

W poprzednich kampaniach reklamowych Formuły Duet wystąpili Kuba Wojewódzki i Renata Kaczoruk oraz Agnieszka Dygant i Piotr Adamczyk. Margaret od kilku lat pojawia się w reklamach Play, przede wszystkim promujących oferty na kartę.

Obsługą marketingową sieci Play zajmują się agencje Grandes Kochonos (kreacja reklam ATL-owych), Artegence i Isobar Polska (reklamy i inne aktywności marketingowe w internecie), Plej (reklamy BTL-owe) oraz MediaCom Warszawa (planowanie i zakup mediów).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu